به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، این تجهیزات شامل هفت دستگاه بلدوزر، یک دستگاه ساید بوم برای انتقال اتی واگن و مهار آتش، یک دستگاه بیل مکانیکی در کنار اتی واگن در کنار آتش و مهار آن، 30 دستگاه تانکر آب 16 هزار لیتری و 2 دستگاه تانکر آب 30 هزار لیتری، 2 دستگاه بنز اطاقی برای جابجایی محمولات مهار آتش، 27 دستگاه تریلی برای جابجایی وسایل مهار آتش، یک دستگاه ولو کرن، یک دستگاه جرثقیل 20 تن و 10 دستگاه ماشین اسکورت است که به همراه انواع خودروهای سبک در محل ماموریت استقرار دارند.
واحد خدمات و پشتیبانی مدیریت تعمیرات ترابری نیز با دارا بودن امکانات سوخت رسانی و سرویس و نگهداری با بکارگیری 2 دستگاه تانکر حمل سوخت 16 هزار لیتری وظیفه سوخت رسانی به ماشین آلات راهسازی و خودروهای سنگین را انجام می دهند که روزانه بیش از هشت هزار لیتر گازوئیل در منطقه عملیاتی رگ سفید توزیع می شود.
همچنین سرویس و نگهداری کلیه ماشین آلات در محل عملیات به صورت شبانه روزی انجام شده که باعث جلوگیری از وقفه در کار ماشین آلات می شود.
دکل حفاری 95 فتح شرکت ملی حفاری ایران مستقر روی چاه شماره 147 میدان رگ سفید یکشنبه هفتم آبان 96 بر اثر فوران گاز چاه 147 رگ سفید دچار آتش سوزی شد. در این حادثه 2 نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری جان باختند.
میدان نفتی رگ سفید واقع در محدوده گچاساران و یکی از میدان‌های بزرگ نفتی است که در بین میدان‌های نفتی بی‎بی حکیمه (در جنوب شرق)، پازنان (در شمال شرق)، رامشیر (در شمال غرب)، زاغه - هندیجان- بهرگانسر و تنگو (در جنوب غرب) محصور شده است.
این میدان در سال ١٣٣٠ شمسی کشف و تولید از آن از سال 1345 آغاز شد. بهره برداری از بخش غربی میدان (رگ سفید-١) توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری و بهره برداری از بخش شرقی میدان (رگ سفید-2) توسط شرکت نفت و گاز گچساران انجام می‌شود.
7164 / 6037
خبرنگار: عاطفه جوادی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.