فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی به منظور خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی تمام توان و تلاش خود را به کار بسته و الحمدلله تاکنون مشکل خاصی نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از مرز چذابه، اظهار داشت: مرزهای خروجی کشور با حجم گسترده ای از زائران عتبات عالیات روبه رو هستند و نیروی انتظامی نیز با تلاش شبانه روزی در حال خدمتگزاری به آنان است.

وی افزود: به کلیه زائران حسینی توصیه می شود مواردی را که نیروی انتظامی به آنها توصیه می کند به طور جد در داخل کشور و حتی کشور عراق رعایت کنند تا ان شاءلله با مشکل خاصی روبه رو نشوند.

سردار اشتری ادامه داد: زائران حتما زمان بازگشت خود را مدیریت کنند تا با حجم ترافیک روبه رو نشوند و به سلامت به محل زندگی شان باز گردند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: داشتن گذرنامه و ویزای معتبر جزء ضروریات این سفر می باشد و کسانی که این مدارک را ندارند از رجوع به مرزها خوداری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه زائران حضرت اباعبدلله (ع)، گفت: خوشبختانه برای تأمین نظم و امنیت زائران و حتی کنترل ترافیک هیچ دغدغه ای نداریم و همه چیز خوب است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.