فرمانده انتظامی استان خوزستان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، گفت: امنیت یک مقوله اجتماعی است و نیاز به حضور مردم در کنار مسئولین دارد و مولد اصلی امنیت خود مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" در این نشست که امروز شنبه 6 آبانماه در سالن ثامن الحجج ستاد انتظامی استان برگزار شد در سخنانی اهداف نیروی انتظامی را تامین نظم و افزایش احساس امنیت و رضایتمندی مردم دانست.

فرمانده انتظامی استان به نقش مردم در ایجاد نظم و امنیت پرداخت و افزود: پلیس حافظ و پاسدار امنیتی است که مردم با باورها، اعتقادات و فرهنگشان بوجود آورده اند و ما در مقابله با جرایم خشن، تیراندازی ها و سرقت ها ورود بسیار خوب و کشفیات بالایی داشته ایم.

سردار عباس زاده در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: ریشه جرایم در جامعه متفاوت است و فقط با کشف، جرایم ریشه کن نمی شوند، کشف جرایم فقط باعث کاهش جرم و افزایش احساس امنیت در جامعه می شود و نقش مردم درکنار مسئولان نیز برای امنیت مطلوب و پایدار بسیار مهم است.

باباپور نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز نیز در سخنانی بیان داشت: شورای اسلامی اهواز این آمادگی را دارد در راستای فرمایشات فرمانده انتظامی استان همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود افزود: به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهرستان اهواز از زحمات فرماندهی انتظامی استان در تامین نظم و امنیت تقدیر و تشکر می کنیم که با تلاش و دلسوزی امنیت را برای ما به ارمغان می آورند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.