مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: عملیات دمونتاژ، جداسازی و تعویض سه دستگاه کلیدسکسیونر 230 کیلوولت معیوب و قدیمی با کلیدهای جدید درپُست برق اصلی آبادان با موفقیت انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا جعفری در این باره افزود: این اقدام به منظور پایداری شبکه برق، تامین برق پایدار و مطمئن و جلوگیری از حوادث احتمالی و اعمال خاموشی ناخواسته وگسترده، در راستای بهینه سازی تجهیزات قدیمی و فرسوده منصوبه در پُست های برق ناحیه با تکیه بر تخصص نیروهای و کارشناسان مجرب داخلی انجام گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای عملیات فوق کلیه مدارات فرامین واینترلاک های ایمنی و حفاظتی و همچنین اتصالات و جمپرهای رابط به شکل کاملا استاندارد به منظور جلوگیری از ایجاد ترمو ویژن و حرارت بر روی تجهیزات اصلاح گردید.

مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: در راستای بهینه سازی تجهیزات قدیمی و فرسوده و پایداری شبکه برق تعویض پنج دستگاه کلیدسکسیونر 230 کیلوولت و چهار دستگاه کلید سکسیونر 132 کیلوولت به همراه تعمیر اتصالات باسبارهای 230 و 132 کیلوولت در پُست اصلی آبادان در دستورکار قرارگرفته که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ، در دست اقدام است.

گفتنی است، امور بهره برداری ناحیه جنوب، شامل شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، اروند، چوئبده، مینوشهر، دارخوین و شلمچه می باشد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.