با ورود سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به فصل جدیدی فعالیتهای تعالی دهنده خود، نخستین دوره بازآموزی مفاهیم مدل تعالی EFQM توسط مدیر تعالی این سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نخستین دوره بازآموزی مفاهیم مدل تعالی EFQM توسط علی ربانی، مدیرتعالی این سازمان برای مسئولین و کارشناسان داوطلب این دوره برگزار شد.

در این دوره آموزشی فشرده که به مدت 3 ساعت اجرا شد، مفاهیم مدل تعالی با بررسی کلیات مدل و تمرکز بر روی مفاهیم بنیادین مدل، مرور و با ارایه مثال های کاری به شرکت کنندگان ارائه شد.

مدیر تعالی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امیدوار است با مشارکت بیشتر مدیران و روسا که نقش الگو و پیش ران سیستم ها را دارند جاری سازی فرهنگ تعالی با سرعت بیشتری در بخش های سازمان انجام شود.

این مدیریت در ادامه جلسه دوم را نیز با تمرکز بر روی معیارهای مدل و منطق رادار تشکیل خواهد داد. تشکیل تیم های تعالی و همسویی حاصل از برگزاری دوره، خودارزیابی و تهیه اظهار نامه برای دبیرخانه جایزه و احصا نقاط قوت و قابل بهبود در دستور کار آتی این واحد قرار دارد.

ربانی اظهار امیدواری کرد که با اجرای پروژه های بهبود شاهد حرکت موثرتر سازمان در مسیر تعالی با دست یابی متوازن تر به نتایج برجسته و اهداف و استراتژیهای تعیین شده باشند.

وی در پایان از همکارانی که با پذیرش ضرورت تغییر حاضر به آغاز تغییر در خود برای داشتن سازمانی بهتر وارد این عرصه شدند تقدیر و تشکر کرد و روزهای بهتری را برای سازمان منطقه ویژه اقتصادی آرزو کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.