ریزش صخره در منطقه منبع آب اهواز باعث مرگ دو کودک و مجروح شدن 4 نفر دیگر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق سلامت معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 6:50 دقیقه صبح امروز در منطقه کوی رمضان(منبع آب) بر اثر رانش صخره بر روی 2 منزل مسکونی 6 نفر در زیر آوار مدفون شدند.

اهواز1

 سلامت افزود: نیروهای امداد و نجات پس از 10 دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات آوار برداری آغاز شد و 4 نفر را در زیر آوار آزاد‌سازی کردند.

وی گفت: نیروهای امداد یک کودک 6 ساله فوت شده را از زیر آوار بیرون کشیدند و یک کودک کودک 4 ساله زنده بیرون آورده شد که در بیمارستان امام خمینی اهواز بر اثر شدت جراحات وارده بر اثر این حادثه جان باخت.

اهواز3

 سلامت خاطرنشان کرد: عملیات آوار برداری با حضور20 نفر ازنیروهای امداد و نجات سازمان جمعیت هلال احمر، نیروهای سازمان آتش نشانی و اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس، یک خودرو امداد و نجات و سگ‌های زنده‌یاب در حال انجام است.

وی عنوان کرد: طبق گفته افراد محلی این احتمال وجود که  یک نفر دیگر هنوز در زیر آوار وجود دارد. به همین دلیل نیروهای امداد در حال آوار برداری و جستجو هستند.

 از سوی دیگر معاون خدمات شهری شهرداری اهواز نیز در باره  وضعیت ایمنی منازل غیر ایمن مجاور یا زیر کوه در این منطقه  گفت:  این خانه‌ها به صورت طبقاتی و پلکانی در کنار کوه و بدون هیچگونه مجوزی احداث شده‌اند و در برابر اخطارهای شهرداری منطقه هفت مقاومت می‌کردند.

علیرضا عالی‌پور افزود: به دلیل حادثه‌خیز بودن این منطقه مسکونی، قبل‌تر اخطارهای لازم از سوی شهرداری منطقه به ساکنین داده شده بود اما به دلایل مختلفی تخلیه منازل صورت نگرفت.

اهواز

اسامی فوت شدگان حادثه به شرح زیر است:

1.شادمهر منصوریان 6 ساله

2.شقایق کاظمی 4 ساله

اسامی مجروحان این حادثه به شرح زیر است:

1.زهره حیدری 25 ساله

2.عباس کاظمی 32 ساله

3.مرضیه کاظمی 5 ساله

4.مهرشاد مسعودبانی 9 ساله

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.