به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه آبادان افزود: ایران مانع بزرگ اشراف غربی ها در منطقه است و به این دلیل آنها ایران را دشمن خود می دانند.
وی اظهارکرد: دولتمردان نباید به غربی ها اعتماد کنند زیرا آنها زیر سلطه آمریکا هستند و برای تفرقه افکنی در ایران اسلامی تلاش می کنند.
وی در ادامه با محکوم کردن سخنان گستاخانه ترامپ ضد ایران اسلامی گفت: ایران اسلامی دیکتاتور است یا کشوری مانند عربستان که رنگ و بوی انتخابات را به خود ندیده است؟ ایران دیکتاتور است یا آمریکا که حامی تروریسم در کشورهایی مانند عراق، یمن، لبنان، فلسطین و سوریه است؟
خطیب جمعه آبادان ادامه داد: ایران همه تعهدات خود را در برجام اجرایی کرد ولی آمریکا برای تفرقه افکنی در ایران اسلامی بدنبال نقص برجام است.
وی در ادامه با اشاره به سالگردافشاگری امام راحل (ره) در خصوص طرح کاپیتولاسیون در آبان 1344گفت: نظام سلطه با این قانون استعماری سعی بر سلطه و تحکم بیشتر در ایران داشت که اکنون نیز در سخنرانی های رییس جمهوری آمریکا چنین تفکری دنبال می شود.
حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود:آمریکا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره به دنبال دخالت در امور ایران و گرفتن امتیاز از ملت ما بوده که در تحقق خواسته های خود ناکام مانده است.
وی اظهارکرد: برخی مدیران که نگاه سطحی به مسایل دارند باید امام راحل (ره) را سرلوحه خود قرار دهند و در مقابل آمریکا و دشمنان اسلام بایستند.
خطیب جمعه آبادان گفت: تنها راه مقابله با آمریکا نگاه ویژه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی های جوانان ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه باید با اهتمام بیشتری اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرد افزود: عزت، اقتدار و امنیت ملی، رونق تولید همراه با مدیریت قوی با اقتصاد درون زای مقاومتی محقق می شود.
7104/ 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.