به گزارش ایرنا دو تیم فولاد و سایپا در چارچوب رقابت های لیگ برتر عصر پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.
دو تیم فولاد و سایپا در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که جایگاه های پنجم و ششم جدول را به خود اختصاص داده بودند و در صدد رسیدن به پله های بالایی جدول بودند.
بازی امشب در دمای 33 درجه سانتیگراد برگزار شد و در حالی که تماشای آن به صورت رایگان بود بیش از 2 هزار نفر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
نتیجه گیری خوب فولاد در چند هفته اخیر موجب شده است که مردم اهواز با فوتبال آشتی کنند.
پیش از آغاز بازی کادر فنی تیم فولاد به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت سایپا رفت و از اعضای کادر فنی این تیم استقبال کرد.
همچنین امید خالدی و دانیال ماهینی بازیکنان خوزستانی سایپا به سمت نیمکت فولاد آمدند.
در نیمه اول این دیدار دو تیم فولاد و سایپا بیشتر به فکر گل نخوردن بودند و دروازه های دو تیم کمتر به خطر افتاد. همچنین سرد بودن بازی بین دو تیم موجب اعتراض تماشاگران شده بود.
در دقیقه 38 بازی بین میلاد بدرقه و محمد عباس زاده یک برخورد بوجود آمد که داور نقطه پنالتی را نشان داد اما کمک داور که نزدیک تر به صحنه بود رای داور را برگرداند که این موضوع اعتراض کادر فنی نارنجی پوشان را به همراه داشت.
پس از این که تصمیم داور در خصوص ضربه پنالتی تغییر کرد، علی دایی به شدت به داور چهارم معترض بود که از چشمان ناظر بازی به دور نماند.
نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما فولادی ها در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 60 فرشاد جانفزا از سانتر دیدنی عبدالله ناصری به خوبی استفاده کرد و دروازه سفیدپوشان سایپا را باز کرد.
در دقیقه 70 بازی توپ به دست علی اصغر عاشوری برخورد کرد که داور بازی نقطه پنالتی را به سود تیم سایپا نشان داد و در ادامه محمد عباس زاده دروازه سرخپوشان فولاد را باز کرد.
پیمان شیرزادی که از تصمیم داور بازی به شدت ناراحت بود به دلیل توهین به داور با کارت قرمز مواجه شد و از زمین بازی اخراج شد.
در طول 90 دقیقه بازی علی دایی سرمربی تیم سایپا به داور بازی معترض بود به گونه ای که چندین بار با تذکر داور چهارم مواجه شد.
در دقیقه 93 بازیکن تیم سایپا پاس به عقب داد که دروازه بان این تیم توپ را با دست جمع کرد که از نظر داور خطا محسوب شد این موضوع اعتراض شدید کادر فنی تیم سایپا را به همراه داشت و در ادامه محمد دایی یکی از اعضای کادر فنی تیم به دستور داور از زمین اخراج شد.
در این بازی بدرقه و علی اصغر عاشوری از تیم فولاد خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند و نیز پیمان شیرزادی دیگر بازیکن این تیم با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.
دیدار بین دو تیم فولاد و سایپا در هفته دهم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و تیم فولاد در مکان چهارم جدول قرار گرفت.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.