به گزارش ایرنا حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی روز سه شنبه در تجمع اعتراضی طلاب و فظلای حوزه علمیه اهوازدر مسجد اعظم اهواز در اعتراض به اظهارات اخیر ترامپ اظهار کرد: ترامپ بزرگترین قمارباز جهان بوده و خود مردم و کارشناسان این کشور می گویند که وی دارای اختلالات روانی است و معتقدند که ترامپ با رفتارغیرحرفه ای خود کشور آمریکا را با مشکلات جدی مواجه ساخته و غرق خواهد کرد.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: ولی ترامپ تنها یک عروسک خیمه شب بازی است که سیاست های استکبار جهانی را بازگو می کند اما برخی از سیاستمداران ما سخنان امام (ره) در خصوص غیرقابل اعتماد بودن امریکا را باور نداشته و خواستار مذاکره با وی بودند.
حجت الاسلام حاجتی اظهار کرد: اکنون باید امام محور باشیم و آن هایی که خلاف فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب عمل کردند ،باید توبه کنند چرا که آن ها از ادبیاتی که در کلام امام نبود استفاده کردند.
وی ادامه داد: برای این که همچنان قدرتمند باشیم باید به مواضع سابق خود بازگشته و به دنبال مذاکره و نشست و برخاست نباشیم.
امام جمعه موقت اهواز گفت: منابع قدرت ما امام(ره)، امامت، اقتصاد مقاومتی و شهادت است که با تکیه بر آن ها می توانیم توان خود را ارتقا داده و مقابل هر دشمنی با اقتدار ایستادگی کنیم.
حجت الاسلام حاجتی گفت: حرکت نکردن در راستای منویات رهبری دشمن را قدرتمند تر می کند و باید از آن پرهیز کرد.
وی تصریح کرد: طرح ایده جدا شدن کردستان عراق نیز یکی دیگر از حیله های آمریکا و رژیم صهیونیستی است که از سوی سردار سلیمانی خنثی شده و بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشت.
تجمع اعتراضی طلاب و فضلای حوزه علمیه اهواز در مخالفت با یاوه گویی های ترامپ روز سه شنبه در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.
پیش از این نیز روز یکشنبه جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در اعتراض به سخنان اخیر ترامپ در این دانشگاه دست به تجمع زده بودند.
7152/6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.