مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان ماهشهر گفت: ۱۳۰ شاغل در آموزش و پرورش در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد این شهرستان همکاری می کنند.

به گزارش خوزستان، قیصر کُرد گفت: ۳۰۵۲حامی حمایت ۸۶۱ فرزند و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهشهر را به عهده دارند.

کُرد در ادمه افزود: از این تعداد، ۱۳۰ حامی شاغل در آموزش و پرورش و از فرهنگیان نوع دوست و پرتلاش هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر با اشاره به اینکه هر یک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند افزود: کمک های نقدی حامیان بی واسطه و به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود .

کُرد در ادمه گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی این کودکان از محل مبالغ واریزی حامیان برطرف می شود.

وی در ادامه گفت: خیران می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه برای تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک های درمانی و فرهنگیان ایتام و فرزندان خانواده های محسنین تحت حمایت این نهاد مشارکت کنند.

وی در ادامه به اهداف اجرای طرح اکرام اشاره و مطرح کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده های نیازمند از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

کُرد یادآور شد: خیران جهت عضویت و کمک به ایتام و خانواده های نیازمند مشمول طرح محسنین می توانند به کمیته امداد شهرستان ماهشهر مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.