امام جمعه گتوند در خطبه های نماز جمعه 21 مهرماه این شهر در سخنانی از اخراج تعدادی از کارگران شاغل در شرکت لاستیک خوزستان و برخی دیگر از کارخانه های این شهرستان انتقاد کرد.
به گزارش ایرنا روابط عمومی شرکت لاستیک خوزستان روز شنبه در جوابیه ای اعلام کرد: منشاء بیانات امام جمعه گتوند مربوط به خاتمه کار تعدادی از پرسنل در پایان مدت قراداد همکاریشان با شرکت بوده است.
در این جوابیه همچنین آمده است:عدم انعقاد قرارداد در پایان مدت همکاری پرسنل قراردادی وفق ماده 14 قانون کار بوده و هر شرکت بنا به مصالح و ارزیابی انجام شده، اقدام به تمدید و یا عدم تمدید قراردادهای کار با مدت معین می نماید لذا اطلاق واژه اخراج به این گونه موارد از سوی برخی مسئولان منطقه صحیح نمی باشد.
شرکت لاستیک خوزستان در حال حاضر زمینه اشتغال بیش از 300 نفر را فراهم کرده و با بهره گیری از سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش می کند با مشکلات ناشی از واردات بی رویه کالا، نوسان نرخ ارز، کمبود منابع نقدی و هزینه های گزاف تامین مالی از بانک ها، رعایت نشدن قانون از سوی بانک ها و موسسه های مالی مقابله کرده و کماکان به فعالیت تولیدی خود ادامه دهد.
6068
دریافت خبر:باقر ابراهیمی ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.