به گزارش ایرنا، مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور روزهای 20 و 21 مهرماه به میزبانی اهواز برگزار شد که در نهایت تیم خوزستان عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
دیدار پایانی و نفس گیر این رقابت ها شامگاه جمعه بین 2 تیم خوزستان و تهران در سالن 22 بهمن اهواز برگزار شد که نماینده خوزستان در یک بازی حساس موفق شد با نتیجه 77 بر 74 پیروز میدان شود و کاپ قهرمانی. این بالای سر برود.
در کوارتر اول این دیدار هر دو تیم به خوبی همدیگر را محک زدند و سعی کردند بازی را اداره کنند. این کوارتر با نتیجه 22 بر 20 به سود خوزستان به پایان رسید.
در کوارتر دوم این دیدار تیم تهران برتر از حریف خود ظاهر شد و فاصله امتیازات را بیشتر کرد. این کوارتر با برتری 45 بر 27 تهرانی ها به پایان رسید.
در کوارتر سوم بازی که تیم خوزستان کار را تمام شده می دید دستگاه به بازی انتهاری زد و توانست با پرتاب های کم اشتباه بازیکنانش فاصله امتیازات را کمتر کند. این کوارتر با نتیجه 59 بر 48 به سود تیم تهران به پایان رسید.
در کوارتر چهارم تیم خوزستان به روند خوب ادامه داد و در نهایت با درخشش بازیکن پست 5 خود توانست تیم تهران را با نتیجه 77 بر 74 مغلوب کند و در حضور تماشاگران پرشور اهوازی جشن قهرمانی برپا کند.
تیم خوزستان پس از 24 سال توانست اولین عنوان قهرمانی رقابت های مینی بسکتبال کشور را به خود اختصاص دهد.
6068
خبرنگار:محمد شاکری** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.