به گزارش ایرنا برانکو ایوانکویچ پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران اظهار کرد: بازی کردن در اهواز آن هم جلوی هواداران خونگرم خوزستانی کار بسیار سختی است اما با این وجود توانستیم بدون 5 بازیکن ملی پوش خود پیروز بازی شویم.
سرمربی تیم پرسپولیس تهران با بیان این که هنوز شکست مقابل الهلال در ذهن ما باقی مانده است و ترس آن را داشتیم که نتوانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم افزود: ما برای برد به اهواز آمده بودیم و از بازیکنانم به خاطر عملکرد فوق العاده ای که از خود به نمایش گذاشتند تشکر می کنم.
وی با اشاره به این که از یار دوازدهم خود یعنی تماشاگران پرسپولیس تشکر می کنیم افزود: امروز تشویق هوادارانمان ستودنی بود و از دقیقه اول تا انتهای بازی ما را تشویق کردند و ما به این هواداران که عشق به پرسپولیس دارند افتخار می کنیم.
ایوانکویچ افزود: بازی را به خوبی شروع کردیم و توانستیم سه گل در 25 دقیقه به حریف بزنیم و در ادامه می توانستیم گل چهارم را نیز به استقلال خوزستان بزنیم اما ضربه پنالتی را به راحتی از دست دادیم.
وی افزود: نیمه دوم را با عدم اطمینان شروع کردیم و ترس داشتیم که استقلال خوزستان به بازی برگردد لذا قدری ضعیف تر ظاهر شدیم اما در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.
سرمربی پرسپولیس تهران در خصوص بازی تیمش مقابل الهلال عربستان در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا هم گفت: یک بازی سخت و حساس در مقابل الهلال در پیش داریم.
وی گفت: متاسفانه در بازی رفت باخت بدی کسب کردیم اما در دور برگشت تا آن جایی که امید داریم برای برد وارد میدان می شویم و نا امید نیستم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته نهم رقابت های لیگ برتر پنجشنبه شب با برتری سه بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.