حسن بیت سعید روز چهارشنبه پس از شکست مقابل الهلال عربستان و حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: الهلال یکی از بهترین تیم های آسیا است و نباید این موضوع را نادیده گرفت اما با این وجود می خواستیم با صعود به مرحله بعد یک عیدی به ملت ایران وخوزستانی های خونگرم بدهیم.
مهاجم تیم استقلال خوزستان افزود: ما با تمام نداری ها آمدیم و جنگیدیم و همین که الهلال با تمام توان مقابل ما ظاهر شد نشان می دهد که نتیجه بازی از قبل مشخص نبود و تمام توانشان را در زمین گذاشتند.
وی با بیان این که ما برای برد آمده بودیم اما قسمت نشد که صعود کنیم و شرمنده هواداران شدیم افزود: خداراشکر می کنیم که با تمام مشکلاتی که داشتیم نتیجه قابل قبولی کسب کردیم و نماینده خوبی برای فوتبال ایران بودیم.
بیت سعید عنوان کرد: فصل خوبی را به لحاظ هماهنگی و یکدلی بین بازیکنان پشت سر گذاشتیم ولی حیف که از نظر مالی مشکل داشتیم و این امر به تیم لطمه وارد کرد و تمرکز بازیکنان را قدری بر هم زد.
وی در خصوص سیروس پورموسوی گفت: اگر تیم استقلال خوزستان امروز به هر شکلی در میادین حاضر شد هنر آقای پورموسوی بود که این تیم را به خوبی جمع کرد اما باز هم می گویم که که از باخت امروز بسیار متاسف هستیم.
مهاجم تیم استقلال خوزستان در پایان گفت: با توجه به این که در مقابل تیمی بازی کردیم که از لحاظ امکانات و تجهیزات از ما به مراتب برتر بود اما سربلند از میدان خارج شدیم. امیدوارم که در آینده این شکست را جبران کنیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست 2 بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید و پرونده این تیم در جام باشگاه های آسیا بسته شد.
6002 خبرنگار : پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.