سید سیروس پورموسوی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و امیدوارم در مقابل استقلال به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داشته باشیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که از نقاط ضعف و قوت استقلال به خوبی آشنایی داریم افزود: اگر بتوانیم خودمان باشیم و تمرکز لازم را داشته باشیم قطعا نتیجه خوبی کسب می کنیم، ما می خواهیم به روند رو به رشد خود ادامه دهیم پس تلاش می کنیم با کسب امتیاز به اهواز برگردیم.
وی به وضعیت تیم استقلال اشاره کرد و گفت: تغییر در کادر فنی تیم استقلال باعث شد که شوک بسیار خوبی به لحاظ روحی و روانی به تیم وارد شود اما با این وجود ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و اکنون در شرایط ایده آلی قرار داریم.
پورموسوی در خصوص محرومیت عبدالله کرمی مدافع با تجربه فولادی ها گفت: قطعا نبود کرمی به ضرر تیم است چرا که از تجربه بسیار بالایی برخوردار است اما با این وجود نفرات جایگزین ما دست کمی از بازیکنان اصلی نداشته و با تمام توان در میدان ظاهر می شوند.
وی در ادامه به مصدومیت مجتبی نجاریان مهاجم جوان و 19 ساله تیمش اشاره کرد و گفت: نجاریان در طول تمرینات از ناحیه کشاله ران با آسیب دیدگی مواجه شد و در بازی با استقلال این بازیکن را در اختیار نداریم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تلاش می کنیم از جایگاه خوبی که اکنون در جدول داریم به خوبی حفاظت کنیم و در صورت امکان رتبه خود را در جدول بهبود دهیم.
وی به حضور 2 بازیکن فولاد خوزستان در ترکیب تیم ملی اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحالیم که پس از سال ها 2 نماینده از فولاد که یکی از آن ها خوزستانی است به تیم ملی دعوت شد و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند. خوشبختانه کادر فنی تیم ملی نگاه خوبی به بازیکنان سایر تیم ها دارد و این امر باعث می شود که در هشت ماه باقی مانده به جام جهانی انگیزه خوبی در بین بازیکنان ما بوجود آید.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال روز 21 مهرماه برگزار می شود.
6002 خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.