به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حجت الله صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهوری ترکیه با رهبر معظم انقلاب افزود:در حالی که داعش در معرض نابودی کامل است ، آمریکا و اسرائیل به فکر آشوبگری جدید در منطقه هستند.
امام جمعه موقت گتوند گفت:اسرائیل غاصب با تجزیه کشورهای منطقه و تضعیف آنها به فکر نفوذ در منطقه و تضعیف جبهه مقاومت است.
وی در ادامه به آئین های عزاداری دهه نخست ماه محرم اشاره کرد و با قدردانی از روحانیون که با حضور در مساجد و تکایا زمینه احیای بیشتر معارف دین را فراهم کردند افزود:مردم شهرستان گتوند با برگزاری منظم، منسجم و زیبای مجالس عزای حضرت امام حسین (ع)، سطح بالایی از معرفت و محبت خود را به اهل بیت (ع) به خصوص ابا عبدالله الحسین(ع) نشان دادند.
امام جمعه موقت گتوند با تاکید به دشمن شناسی، به حمایت دشمن از خائنان و هجمه به خادمین ملت اشاره کرد و افزود: طبیعت دشمن این است که دوستان انقلاب و اسلام را مورد هجمه، و دشمنان انقلاب را مورد حمایت قرار دهد.
حجت الاسلام صالحی برهوشیاری مردم و مسئولان در مقابل تحرکات دشمنان تاکید کرد و ادامه داد: مدتی است دشمن هجمه ای سنگین را علیه یکی از شخصیت های نظام آغاز کرده است که نشان از حقانیت او دارد.
خطیب جمعه گتوند در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و نیروهای خدوم انتظامی از زحمات و خدمات این قشر در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه تقدیر کرد.
وی در پایان با اشاره به وضعیت اشتغال کشور گفت: مشکلات اشتغال در کشور زیاد است که باید رفع شوند و باید ایجاد اشتغال علاوه بر آمار در جامعه ملموس باشد.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.