به گزارش ایرنا آیین تشییع پیکرمطهرشش شهید حادثه تروریستی حله عراق روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان استان و مردم ولایتمدار خوزستان در شهرهای اهواز، حمیدیه و شادگان تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکر مطهر شهیده زینب بهمن‌ پور، شهیده مینا حسن‌ زاده و شهیده مهسا مقامیان‌ زاده از اهواز نیز ظهر پنجشنبه بر دستان مردم ولایتمدار شهرستان اهواز از اتوبان آیت الله بهبهانی تا گلزار شهدای این شهرستان تشییع و در قطعه شهدای حله به خاک سپرده شد.
همچنین پیش از این پیکر مطهر شهیده صباح صیادمنش از حمیدیه در آرامستان سید هادی بخش گمبوعه و پیکر مطهر شهیده فخریه صالحی و شهیده رضیه علی‌پور از شادگان صبح پنجشنبه بر دستان مردم شهرستان های حمیدیه و شادگان تشییع و به خاک سپرده شد.
سال گذشته در حادثه تروریستی حله عراق جمعی از شهروندان خوزستانی به شهادت رسیدند که شش تن از آنها مفقودالاثر بوده و پس از 10 ماه تلاش مسئولان استان در نهایت هویت آن ها شناسایی و شامگاه چهارشنبه از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شدند.
شهیده زینب بهمن‌ پور، شهیده مینا حسن‌ زاده و شهیده مهسا مقامیان‌ زاده از اهواز، شهیده فخریه صالحی و شهیده رضیه علی‌پور از شادگان و شهیده صباح صیادمنش از حمیدیه از جمله شهدای خوزستانی هستند که پیکر مطهر آن ها به خانه بازگشته است.
حادثه تروریستی حله عراق سال گذشته به وقوع پیوست و با تشخیص های صورت گرفته 52 شهید از خوزستان شناسایی شده و طی مراسم های مختلفی در شهرهای استان تشییع و به خاک سپرده شد.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.