به گزارش ایرنا زنگ شکوفه ها به صورت نمادین در مدرسه حضرت زینب(س) اهواز با حضور تعدادی از مسئولان استانی و دانش آموزان نواخته شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آئین جشن شکوفه ها در دبستان حضرت زینب(س) اهواز بیان کرد: برای توسعه در تمامی بخش های اقتصادی باید تعلیم و تربیت را در اولویت تمامی امور قرار داد.
محمد تقی زاده گفت: زمانی می توان تعلیم و تربیت را به دانش آموزان آموخت که در خصوص ساده ترین واژه ها مثل محبت، دوستی و همدلی شناخت داشت و اگر دانش آموزان با این واژه ها آشنایی پیدا کنند می توانند در آینده صاحب موفقیت های زیادی شوند.
وی درادامه با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش خوزستان افزود: در سال تحصیلی 96-95 برای نخستین بار درایران دوره پیش دبستانی در کشور در خوزستان اجباری شد که این موضوع باعث شد موفقیت های زیادی را در این بخش کسب کنیم.
تقی زاده گفت: رتبه شاخص دوره پیش دبستانی خوزستان در کشور 18 بود که در مدت یک سال این رتبه به یک رسید.
وی همچنین ارتقای رتبه کنکور خوزستان را از 27 به 19 را از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه یک میلیون دانش آموز در خوزستان در سال تحصیلی جدید بر سر کلاس درس می روند بیان کرد: تا یک سال آینده تمامی کلاس های درس کانکسی در خوزستان جمع آوری می شود.
جاسم موسوی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز نیز گفت: با اجباری شدن دوره پیش دبستانی پارسال بالغ بر 153 مربی در این بخش در ناحیه یک اهواز جذب شدند.
7158 / 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.