به گزارش خبرنگار ایرنا علی یزدانی روز چهارشنبه ضمن بازدید از شهرک های صنعتی اندیمشک در جمع صنعتگران ، اولین رمز موفقیت بنگاه های اقتصادی را اهلیت و مدیریت شایسته دانست و افزود: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به نوع مدیریت بنگاه هاست لذا باید مسئولان واحدها با تلاش و برنامه ریزی بهتر برای رفع مشکلات همت کنند.
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با اشاره به اهمیت بازار فروش مناسب برای دریافت تسهیلات از سوی بنگاه های اقتصادی گفت:تسهیلات به بنگاههایی پرداخت می شود که بازار داشته باشند و از طرفی دادن تسهیلات به بنگاههای فاقد بازار فروش موجب بدهی بیشتر این واحدها می شود.
یزدانی اظهار کرد:دولت در راستای تحقق تولید و اشتغال به واحدهای صنعتی نگاه ویژه دارد و ریاست محترم جمهوری همواره بر رونق این واحدها تاکید دارند.
وی افزود:بهبود زیرساخت ها ، فضاسازی،زیباسازی ، آسفالت و ایجاد مبلمان مناسب در سطح شهرک ها باید جدی گرفته شود زیرا این مهم موجب جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی می شود.
وی وضعیت ظاهری و مبلمان شهرک های صنعتی اندیمشک را مطلوب ندانست و گفت: این وضعیت باید با همت متولیان مربوطه در سطح استان رسیدگی و حل شود.
یزدانی با اشاره به توجه مسئولان به شهرک های صنعتی اندیمشک در سالجاری گفت: امسال 40 میلیارد ریال در 2 شهرک صنعتی اندیمشک در حال هزینه است و تلاش می شود در صورت نیاز از سایر منابع نیز برای رفع چالش های شهرک های صنعتی اندیمشک استفاده شود.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت:تلفن و اینترنت نیاز ضروری شهرک ها است و با توجه به اهمیت تجارت الکترونیک ، باید مشکل فیبر نوری شهرک های صنعتی شهرستان اندیمشک در کوتاهترین زمان حل شود.
مشکلات مربوط به نوسانات نرخ ارز، وثیقه سنگین بانکی ، زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی ، پرداخت تسهیلات، و بیمه های تامین اجتماعی از موارد مطرح شده از سوی واحدهای صنعتی اندیمشک در دیدار با معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا همچنین با حضور معاون وزیر صنعت ، عملیات اجرایی احداث واحد بسته بندی و صادرات صیفی جات با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال در شهرک صنعتی اندیمشک آغاز شد.
این واحد تولیدی در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با ظرفیت بسته بندی 800 تن انواع صیفی جات احداث خواهد شد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.