حبیب اله آصفی روز دوشنبه با اشاره به تلاش صورت گرفته برای تامین زیر ساخت های مخابراتی مناطق سخت گذر و کوهستانی دزفول به خبرنگار ایرنا افزود:با تلاش صورت گرفته سایت مخابراتی منطقه کوهستانی و سخت گذر سالند دزفول به روز شده و 2 سایت جدید نیز در مناطق صعب العبور و سخت گذر دیگر شهیون راه اندازی شد.
رئیس اداره مخابرات دزفول نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اجرای طرح های مخابراتی در مناطق شهیون و سردشت را حاصل تلاش و پیگیری فرماندار و نماینده مردم دزفول برشمرد و گفت:با اجرای طرح های مخابراتی در مناطق سخت گذر و کوهستانی دزفول ، روستاهای این مناطق زیر پوشش شبکه همراه اول قرار گرفتند.
محسن ارجمندیان با اشاره به اینکه 90درصد این روستاها در بخش شهیون و مابقی در بخش سردشت واقع شده اند گفت:در حال حاضر وضعیت مخابراتی این روستاها توسط کارشناسان در دست بررسی است تا در صورت وجود مشکل برای رفع آن اقدام شود.
شهرستان دزفول 118 هزار مشترک تلفن ثابت دارد.
رئیس اداره امور عشایر دزفول نیز ضمن تقدیر از تلاش مخابرات دزفول در جهت بهره مندی عشایر و روستائیان از خدمات مخابراتی گفت:در گذشته به علت نبود زیر ساخت مخابراتی در مناطق عشایری دزفول با مشکلات زیادی مواجه بودیم به طوری که هنگام بروز حادثه و نیاز به نیروهای امدادی امکان تماس تلفنی عشایر مقدور نبود که در برخی موارد منجر به مرگ مصدوم و فرد حادثه دیده می شد.
محسن پورفرخی افزود:با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر مشکلی در این روستاها وجود ندارد و در صورت بروز حادثه و یا مشکل سریعا اطلاعرسانی می شود.
بخش سردشت با بیش از 57 روستا و 2 دهستان و بخش شهیون با 200 روستا و 5 دهستان از توابع شهرستان دزفول می باشند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.