معاون بهبود تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی استان خوزستان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:شهرستان شوش با تولید بیش از 300 هزار تن محصول گندم،بزرگترین تولید کننده گندم در استان خوزستان و بهترین شهرستان در کشور از نظر تولید گندم می باشد.
محمد قاسمی نژاد افزود:جشن شکرانه خوشه های طلایی روز یکشنبه به همت بخش خصوصی با برگزاری برنامه ای ویژه با حضور یکی از معاونان وزیر جهاد کشاورزی در شوش برگزار می شود.
وی میزان تولید گندم امسال در استان خوزستان را یک میلیون و 800 هزار تن عنوان کرد و گفت:حدود یک میلیون و 400 هزار تن محصول گندم امسال از کشاورزان خوزستانی خریداری شد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد:در سال جاری 9.9 میلیون تن گندم از کشاورزان گندمکار کشور خریداری شده است.
به شکرانه تولید ۳۱۵ هزارتن گندم در شهرستان شوش و کسب مقام اول کشور ، تالار نیایش شوش میزبان برگزاری جشنی با حضور مجری طرح محوری گندم و مشاور وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران و کارشناسان استانی است.
سالانه بیش از یک میلیون و 800 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در شهرستان شوش تولید می شود که بیش از 300 هزار تن آن گندم است.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.