محمد گلچین پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:عملیات تعویض الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی روستای اسلام آباد و توسعه شبکه روستاهای شوهان علیا و المهدی دزفول اجرا شد.
وی با اشاره به اقدام انجام شده در راستای بهبود کمی و کیفی آب شرب روستاهای زیر پوشش شهرستان دزفول گفت: در پی سوختن الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی روستای اسلام آباد ،تعویض و نصب الکتروپمپ جدید در دست پیگیری قرار گرفت.
مدیر امور آبفار شهرستان دزفول بیان داشت:عملیات تعویض پمپ در کوتاهترین زمان انجام شد تا اهالی این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شوند.
گلچین پور در ادامه به عملیات توسعه شبکه توزیع آب شرب روستای شوهان علیا اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت و توسعه جغرافیایی روستای شوهان علیا توسعه شبکه توزیع آب شرب در این روستا بطول 400 متر انجام شد.
وی با تقدیر از حمایت شورا و دهیاری روستاهای اسلام آباد، شوهان و المهدی بیان کرد: با تشکیل پرونده و واگذاری انشعاب های جدید در این روستا مشترکان جدید نیز زیر پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفتند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول در پایان با اشاره به اجرای 500 متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در روستای المهدی گفت: روستای المهدی از توابع بخش سردشت دزفول است که بدلیل توسعه جغرافیایی روستا نیاز به اجرای شبکه توزیع آب داشت که این طرح با تشکیل پرونده، مشترکان جدید را تحت پوشش آبرسانی قرار داد.
از حدود 500 هزار نفر جمعیت شهرستان دزفول 200 هزار نفر در مناطق روستایی سکونت دارند.
6068
خبرنگار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.