به گزارش ایرنا سید سیروس نعمتی نژاد جمعه در نشست خبری پیش از بازی با ایرانجوان بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی اظهار کرد: ایرانجوان تیم با انگیزه و سرسختی است لذا به خوبی می دانیم که نباید این تیم را دست کم گرفت.
مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه جام حذفی جام شگفتی‌ها است و ما در نخستین گام با تیمی خوش‌نام و باسابقه بازی داریم افزود: با توجه به شناختی که از ایرانجوان داریم، می دانیم که کار آسانی در مقابل این تیم نداریم.
وی با اشاره به اینکه در طول 2 هفته اخیر تمرینات خوبی داشتیم و قطعا با انگیزه و با تمام داشته‌های‌ خود به زمین می‌رویم، گفت:
روند جسمانی و هماهنگی بین بازیکنان روزبه‌روز بهتر می‌شو. در بازی فردا به جز ایوب والی خوشبختانه همه بازیکنان خود را در اختیار داریم.
نعمتی نژاد بیان کرد: با تمام احترامی که برای ایرانجوان قائلم باید بگویم که نمی توانیم آنها را دست کم بگیریم و با تمام توان در مقابل آن ها ظاهر می شویم. در جام حذفی برای خود هدفی ترسیم کردیم و سعی می کنیم به آن برسیم.
وی در پایان گفت: امیدوارم بچه‌ها فردا بازی خوبی به نمایش بگذارند تا نتیجه مطلوبی بگیریم و دل هواداران خود را در روز عید غدیر شاد کنیم.
دیدار بین تیم های فولاد خوزستان و ایرانجوان بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز شنبه در اهواز برگزار می شود.
6068
خبرنگار:پارسا شاکری ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.