استاندار خوزستان گفت: ظهر امروز یک شنبه در ارتباط تلفنی با شورای برنامه ریزی خوزستان اظهار کرد: مصوبه دولت را دنبال می کنیم و تاکنون مشکل خاصی نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی افزود: برای تأمین آب شرب شروع به کار کرده ایم و در شمال شرق خوزستان نیز کارهای لازم را انجام می دهیم؛ در جنوب شرق نیز در حال مطالعه هستیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: جلسات فاضلاب و برق را نیز با حضور مسئولان ملی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار کردیم؛ ظرف این هفته تا هفته آینده با مسئولان وزارت نیرو در حوزه برق و فاضلاب هماهنگی هایی را خواهیم داشت.

شریعتی بیان کرد: 230 میلیارد تومان حوزه ریزگردها را نیز به استان اختصاص می دهند و تلاش می شود که به جای 42 هزار هکتار، کار برای 60 هزار هکتار عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: در حوزه طرح 550 هزار هکتاری یک سری اختلافات با وزارت نیرو پیش آمده که به محض حل شدن آنها شاهد تکمیل آن هستیم.

استاندار خوزستان گفت: معدود مصوبات هیئت دولت است که خیلی جدی دنبال می شود و هر کدام به نوبه خود اجرایی می شوند.

شریعتی در پایان یادآور شد: برق منطقه ای خوزستان 30 پست برق را تملک کرده و با وجود اینکه در سال 94 تنها سه پست برق ساخته شد ولی انشااله جبران مافات گذشته شود و وضعیت برق استان بهبود پیدا کرده و شاهد پایداری برق خوزستان باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.