به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور با حاشیه هایی همراه بود که در زیر می خوانیم:
استقلال خوزستان در حالی لیگ هفدهم را آغاز می کرد که بسیاری از بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت دستمزد خود از این تیم جدا شدند، این امر موجب شد که هسته اصلی تیم استقلال خوزستان تغییر کند و دست عبدالله ویسی سرمربی جدید آبی ها بر روی نیمکت خالی باشد.
گرمای بیش از اندازه هوای اهواز موجب شد که تماشاگران اندکی در حدود 500 نفر که در ضلع غربی ورزشگاه حضور داشتند از نزدیک نظاره گر بازی باشند و اکثر صندلی های ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر خالی به چشم می آمد.
زمین ورزشگاه غدیر اهواز در این بازی از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و این موضوع باعث اعتراض بازیکنان و کادر فنی دو تیم شده بود.
با وجود این که بیش از دو ماه از تعطیل شدن لیگ شانزدهم می گذرد و مسولان ورزش استان زمان زیادی برای احیای ورزشگاه داشتند اما وضعیت چمن از کیفیت مطلوب برخوردار نبود همچنین صندلی های کثیف و پر از خاک تماشاگران به چشم می خورد.
پیش از آغاز بازی، از سوی باشگاه استقلال خوزستان هفته کرامت گرامی داشته شد، همچنین کادر فنی تیم استقلال خوزستان به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت تیم ماشین سازی تبریز رفت.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قبل از شروع بازی به هنگام تمرین تیم استقلال خوزستان به کنار زمین آمد و مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی تیم قرار گرفت.
عدم وجود تابلوهای تبلیغات کنار زمین به هنگام بازی از دیگر حواشی این دیدار به شمار می رفت که این موضوع از چشم مسوول برگزاری بازی دور نماند.
با وجود این که طبق مقررات لیگ حرفه ای تمام ورزشگاه های کشور باید مجهز به سیستم اینترنت باشند اما باز هم شاهد آن هستیم که ورزشگاه تازه تاسیس غدیر از این موضوع مستثنی است.
به دلیل گرمای بیش از اندازه هوا داور در دقایق 30 و 75 به مدت دو دقیقه بازی را متوقف کرد و بازیکنان دو تیم به نزد مربیان خود رفتند.
تیم استقلال خوزستان در این بازی با ترکیبی کاملا جدید و بازیکنان جوان خود به میدان رفت و تنها سه بازیکن از فصل قبل این تیم برای آبی ها به میدان رفتند.
آبی پوشان خوزستانی در ابتدای کار توپ و میدان را به خوبی در دست گرفتند و حملات متعددی روی دروازه تراکتورسازی انجام دادند اما موقعیت های آن ها یکی پس از دیگری به هدر رفت و دو تیم با تساوی بدون گل نیمه اول را به پایان رساندند.
خروج های استثنایی وحید شیخ ویسی سنگربان استقلالی ها در نیمه اول بازی موجب شد که دروازه این تیم همچنان بسته بماند و بازیکنان این تیم در نیمه دوم امیدوار به گلزنی باشند.
دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی در نیمه دوم محتاطانه به کار خود ادامه دادند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود.
در دقیقه 90 بازی میثم دورقی از روی یک ضربه کاشته دروازه تراکتورسازی را باز کرد و این موضوع خوشحالی تماشاگران را به همراه داشت.
در این دیدار محمد نوری، مهدی کیانی و امیر نصرآزادانی بازیکنان تراکتورسازی تبریز از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
قضاوت این دیدار بر عهده یاسر همرنگ از استان تهران بود که یعقوب و رضا سخندان وی را در امر داوری کمک می کردند.
بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خوزستان پس از پیروزی در این دیدار به سمت هواداران خود رفته و مورد تشویق آن ها قرار گرفتند.
عصر روز شنبه تیم استقلال خوزستان از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز رفت که با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد.
تیم استقلال خوزستان با کسب این پیروزی سه امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.
آبی های خوزستان در هفته دوم لیگ برتر در تهران میهمان تیم استقلال خواهند بود.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.