به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تاج روز پنجشنبه در مجموع عمومی هیات فوتبال خوزستان که در سالن کنفرانس تالار امام رضا شهرک نفت اهواز برگزار شد اظهار کرد: سهم خوزستان در تیم های پایه همیشه بیشتر از استان های دیگر بوده و این موضوع نشان می‌دهد که باید به فوتبال خوزستان بیشتر رسیدگی شود.
رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که شهرهایی نظیر آبادان، خرمشهر، دزفول، ماهشهر و شوشتر از دیرباز نقش قابل توجهی در پیشرفت فوتبال کشور داشتند افزود: خوزستان همیشه بازوی پرتوانی برای فوتبال کشور بوده و همیشه سرشار از استعدادهای ناب است لذا سعی خواهیم کرد با برنامه ریزی منسجم تر، وضعیت فوتبال این استان بهتر از پیش باشد.
وی ضمن تشکر از استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان این استان که سال گذشته و امسال به تیم استقلال خوزستان کمک شایانی کردند افزود: اگر چه تیم داری در لیگ از حیطه اداره کل خارج است و نمی تواند در بحث ورزش حرفه ای ورود پیدا کند اما به واقع اگر زحمات آقای استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان نبود امروز وضعیت استقلال خوزستان با این شکل نبود. قطعا اداره کل ورزش استان هر جا که مشکلی پیش آید وظیفه خود می داند که برای حل آن تلاش کند و تیم استقلال خوزستان از این موضوع مستثنی نیست.
تاج در ادامه به موضوع واگذاری بلیت فروشی 2 تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و گفت: قطعا ما به دنبال واگذاری این موضوع به بخش خصوصی هستیم که در صورت تمایل بخش خصوصی بلیت فروشی این دو تیم از حیطه فدراسیون خارج می شود. امیدواریم روزی برسد که باشگاه های ما ساماندهی شده و به بخش خصوصی واگذار شوند.
وی با بیان این که خوزستان از عمده استان هایی است که فوتبال کشور همیشه به آن نیاز داشته و سطح انتظارات از آن بالا بوده است افزود: فوتبال همیشه سهم به سزایی در مسئولیت های اجتماعی داشته چرا که از این ورزش می توان تبلیغات گسترده ای انجام داد. ما مکلف به آن هستیم که برای مبارزه با اعتیاد تبلیغ کنیم لذا در دو سال اخیر از طریق مختلف مبارزه علیه اعتیاد را شروع کردیم و خوشبختانه شاهد تاثیرات مثبتی نیز بودیم.
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه به گسترش فوتبال پایه در کشور اشاره کرد و گفت: بر این اساس کشور را به 9 منطقه تقسیم کردیم و از سال آینده مسابقات درون استانی بین رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برگزار می شود و بعد از انجام مسابقات استانی، منتخب مناطق با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: این طرح جز برنامه های ارائه شده توسط آقای کی روش بوده و با انجام آن بنا داریم که فوتبال را به دورترین نقطه کشور بکشانیم تا خوب های فوتبال ایران دیده شوند و به دنبال آن تیم های ملی تغذیه شوند.
تاج عنوان کرد: با اجرای طرح تقسیم فوتبال کشور به 9 منطقه، تیم های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان بر اساس یک استاندارد فوتبال بازی می کنند تا در آینده شاهد شکوفایی بیشتر فوتبال کشور باشیم.

**ورزشگاه خرمشهر آماده نباشد فینال جام حذفی در آن برگزار نمی شود
تاج در خصوص ورزشگاه اروندان خرمشهر خطاب به استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: لازمه برگزاری فینال جام حذفی سال آینده در خرمشهر داشتن ورزشگاهی سالم و آماده است و در غیر این صورت از برگزاری فینال جام حذفی معذور هستیم. در فینال جام حذفی امسال دو تیم نسبت به نور و چمن ورزشگاه معترض بودند لذا انتظار داریم که برای سال آینده حداقل چمن ورزشگاه سالم باشد تا فینال مسابقات جام حذفی که یادواره آزادسازی خرمشهر است در این شهر برگزار شود.
رییس فدراسیون فوتبال ضمن تبریک به خانم دغاغله جهت عهده دار شدن سمت نایب رئیسی بانوان هیات فوتبال خوزستان گفت: روز گذشته در خصوص ارتقاء فوتبال بانوان در فدراسیون جلسه ای برگزار شد و بر همین اساس هیات فوتبال استان نیز باید برای توسعه فوتبال بانوان برنامه ریزی جدی کند.
به گزارش ایرنا، فاطمه دغاغله با 52 رای تمامی آرا حاضرین در جلسه را به خود اختصاص داد و به مدت 4 سال در سمت نایب رئیسی بانوان هیات فوتبال خوزستان ابقاء شد.
6068
خبرنگار: پارسا شاکری ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.