مسعود مصدقی چهارشنبه در آئین کلنگ زنی محور بهبهان - گچساران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد :ساختمان پلیس راه به مساحت 570متر مربع در 2طبقه با اعتباری بالغ بر 13میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساخته خواهد شد.
مصدقی محور گچساران – بهبهان را از محورهای اصلی استان عنوان کرد و افزود : در سال 1395 کل تردد در این محور حدود یک میلیون و 600هزار دستگاه وسایط نقلیه توسط دستگاه های تردد شمار به ثبت رسیده است که میانگین بیشترین تردد ماهیانه در این محوریک صدو 56هزارو 352 دستگاه وسیله نقلیه بوده که در شهریورماه با توجه سفرهای تابستانی بیشترین تردد را دستگاههای تردد شمار به ثبت رسانده اند.
وی ادامه داد : بیشترین تردد در سه ماهه نخست سال جاری در فروردین ماه یکصدو 75 هزارو93 خودرو و بیشترین تردددر این مدت هشت هزارو 358 وسیله نقیله در10 فروردین ماه به ثبت رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : هم اکنون دو دستگاه دوربین نظارت درحال پایش تصویری این محور است و تعداد 2 سامانه دوربین نظارت تصویری در این محور در حال بهره برداری می باشد.
مصدقی از کلنگ زنی و احداث محور ایذه - دهدز در روز جمعه 16 تیر ماه خبر داد و افزود :ساختمان این قرارگاه به مساحت 570 متر مربع با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درمدت 6 ماه ساخته خواهد شد.
آیین کلنگ زنی پاسگاه پلیس راه محور بهبهان گچساران بعد ازظهرچهارشنبه با حضور فرماندار شهرستان بهبهان ،ریس پلیس راه استان خوزستان ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان و مسولین شهری برگزار شد.
در خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده و 56 محورراه‌های اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر راه بزرگراهی و آزادراهی وجود دارد و بیشتر جاده ها دوطرفه است.
7165/6002
خبرنگار: حمیدرضا ترابی فرد **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.