غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز یکشنبه گذشته نشستی برای بررسی وضعیت کشت تابستانه در مناطق بالا دست اهواز با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه و خبرنگاران به جز خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در استانداری برگزار شد.
وی گفت: در این جلسه با توجه به منابع آبی برای کشت محصولات کشاورزی مقرر شد آب کشاورزی برای بالا دست و پایین دست تقسیم بندی شود تا همه مناطق یاد شده به زیر کشت محصول تابستانه بروند.
وی گفت: این روال طبق سنوات گذشته بوده و چیز غیر عادی در آن وجود نداشته است و به هیچ عنوان در خصوص آب شرب در این جلسه بحثی نشده است.
استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر هیچگونه کمبود آب شربی در استان خوزستان وجود ندارد و خبر جیره بندی آب شرب مردم یک خبر جعلی و غیر قابل استناد است.
وی با انتقاد از انتشار این اخبار نادرست اظهار کرد: متاسفانه عده ای خواسته یا ناخواسته تنها به دنبال جو سازی برعلیه دولت و به حاشیه کشاندن آن هستند تا از انجام امور اصلی مردم باز بماند.
شریعتی اظهار کرد: در استان خوزستان تمامی مسئولان با قدرت به دنبال انجام امور مردم هستند و تلاش می کنیم هر جائی که نقصی وجود داشته باشد آن را حل و فصل نمائیم.
وی گفت: حاشیه درست کردن برای دولت باعث می شود که امور اصلی مردم به فراموشی سپرده شود و رسانه ها باید تلاش کنند تا فضائی مناسب برای کار و تلاش در استان فراهم شود.
وی گفت: سال گذشته دولت اعتبار بسیار خوبی برای حل مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان تصویب کرده و همه مسئولان استان برای اجرائی شدن این طرح وتکمیل آن مصمم شده اند و در این راستا با هیچ کس تعارف نخواهم داشت.
استاندار خوزستان تاکید کرد: با اعمال مدیریت لازم در حال حاضر مشکلی در زمینه تامین آب شرب در استان وجود ندارد و در تلاشیم تا مشکلات فنی برقی استان را نیز به حد اقل ممکن برسانیم.
وی گفت: شاید در برخی مناطق استان خوزستان کیفیت آب شرب مناسب نباشد ولی در زمینه کمیت آب مشکل خاصی وجود ندارد.
6064
خبرنگار: عاطفه جوادی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.