به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری روز شنبه در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری افزود: مبارزه با مواد مخدر و کاهش تقاضای آن نیازمند کار فرهنگی و افزایش اطلاع رسانی عمومی است.
وی افزود:آموزش و افزایش سطح آگاهی جامعه در زمینه مواد مخدر یک حلقه گمشده است که باید بیشتر از همیشه در این حوزه تلاش شود.
جهانگیری اظهار کرد:اعتیاد سومین بحران جهانی است ، پیشگیری از این معضل موجب کاهش هزینه های درمان و تبعات ناشی از آن است.
وی با اشاره به وضعیت شهرستان اندیمشک گفت:اندیمشک در مسیر تردد استان های دیگر قرار دارد و با توجه به عبور جاده ترانزیتی از این شهرستان شاهد تردد قاچاقچیان در این محور هستیم.
فرماندار اندیمشک افزود:در سطح شهرستان نیز طرح های پاکسازی خوبی انجام شده که باید این برنامه های مقابله ای در کنار برنامه های آموزشی تشدید شود.
صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک هم گفت:آموزش در سطح مدارس و آگاه سازی دانش آموزان با مواد مخدر و مضرات آن ضرورت دارد.
سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی اندیمشک هم گفت:هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سالجاری منهدم شده و در مجموع در سالجاری بیش از 136 نفر هم در راستای مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده اند.
وی افزود:این اقدام ها موجب کاهش چشمگیر جرائم در سطح شهرستان شده است.
محمد قلاوندی رئیس آموزش و پرورش اندیمشک هم گفت:80 کارگاه آموزشی در راستای آگاه سازی دانش آموزان در سالجاری در آموزشگاههای شهرستان با حضور کارشناسان خبره برگزار شد ضمن اینکه کارهای فرهنگی و آموزشی نیز در سطح مدارس ادامه خواهد داشت.
در این نشست از جمعی از کارکنان نیروی انتظامی تلاشگر مبارزه با مواد مخدر با هدایایی از سوی فرماندار اندیمشک تجلیل شد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان- انتشاردهنده:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.