به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد امام در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه شوش با قدردانی از حضور پرشور مردم شریف شهرستان شوش در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور در این راهپیمایی سهم ملت ایران در پیروزی نهایی و آزادی فلسطین و قدس شریف است.
وی روز قدس را روز آزادی ملت ها خواند و اضافه کرد: در این روز، ملت های آزاده دنیا برای دفاع از حق رنج دیدگان فلسطین به پا می خیزند و وفادارای خود را نسبت به مظلومان عالم نشان می دهند.
وی اظهار کرد: در حقوق بشر آمریکا و کشورهای مستکبر دنیا چیزی به جز جنایت و ترور وجود ندارد و در مقابل ، خوشبختانه به برکت نعمت ولایت فقیه و در پرتو هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری، شاهد اقتدار روز افزون ایران اسلامی هستیم.
حجت الاسلام امام با بیان اینکه این منطقه مرکز تجمع نیروهای تکفیری و داعش است، افزود: بر اساس اخبار اعلام شده از سوی نیروی های مسلح، حمله موشکی سپاه پاسداران تلفات سنگینی را به تکفیری ها وارد کرده است.
وی ادامه داد: تعدادی زیادی از سرکردگان تروریست ها در این منطقه به هلاکت رسیدند و بخش زیادی از تجهیزات و امکانات دشمن نابود شد.
وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: از بین رفتن کفر وعده الهی است و این حمله پاسخ محکم به ترقه بازی ها و نشانه اقتدار و عزت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: عملیات لیلة القدر که موجب هلاکت 170 نفر از عناصر داعش به ویژه فرماندهان این گروهک شد علاوه بر اینکه پاسخ کوبنده ای به حمله تروریستی تهران بود پیام های زیادی را به آمریکایی ها، اسرائیلی ها و کشورهای مرتجع منطقه داشت.
وی با قدردانی از اقدام به جا و قاطعانه سپاه در هدف قراردادن مقر داعش در کشور سوریه گفت: درود بر سپاه قدس و فرمانده باارزش آن که که لانه جاسوسی داعش را هدف قراردادند.
حجت الاسلام امام با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر و تبریک این عید بزرگ به مسلمانان جهان همگان را به حضور پرشور در نماز شکرانه این عید بندگی دعوت کردوافزود:میزان فطریه دراستان خوزستان رانفری 4هزارو500 اعلام کرد.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 شهید حادثه هفتم تیر گفت:تلاش برای گسترش عدالت و همسویی با مردم سرلوحه کار قوه قضاییه است.
وی همچننین یادوخاطره شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم دانش اولین امام جمعه واولین نماینده مردم شوش واندیمشک درمجلس شورای اسلامی راگرامی داشت .
همچنین پیش از خطبه های نمازجمعه مصطفی نظری دادستان عمومی وانقلاب شوش بمناسبت هفته قوه قضاییه گزارشی از عملکرد دادگستری این شهرستان را ارایه داد.
/6002/7280
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.