به گزارش ایرنا این مراسم که از ساعت 12:30دقیقه ظهر ودر گرمای شدید برگزار شد مردم دارالمومنین شوشتر بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره)و انتفاضه قدس شریف تجدید پیمان کردند.
اقشار مختلف مردم شوشتر در این راهپیمایی بزرگ همگام با مسئولان از مقام متبرکه عباسیه تا مسجد جامع شهرستان شوشتر فریاد مرگ برآمریکا،مرگ براسرائیل، مرگ بر آل سعود، نیروی قدس سپاه - خار چشم آمریکا، مرگ بر سه حامی تروریسم آمریکا و اسرائیل و انگلیس را سردادند.
این مراسم همچنین در شهر شرافت ساعت 9و30دقیقه صبح،بخش شعیبیه ساعت 11 و بخش میان آب راس ساعت 9و30 دقیقه صبح برگزار شد.
فرماندارشهرستان شوشتردرحاشیه این راهپیمایی به خبرنگارایرناگفت:امروز مردم ولایتمدار شوشتر حماسه دیگری خلق کردند و نشان دادند همچنان به آرمان های امام خمینی (ره)،شهدای گرانقدر،مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند.
مصطفی سمالی افزود:مردم شهرستان شوشتر در عرصه های مختلف حق علیه باطل همواره حضور چشمگیری داشتند و مهر تایید آن تقدیم شهدای گل گون کفنی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی،هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است.
در پایان نیز قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت و مفاد آن با تکبیر مردم و آرزوی نابودی اسرائیل غاصب مورد تاکید قرار گرفت.
روز قدس برای تمامی مردم مسلمان جهان همواره تداعی کننده مظلومیت و مورد ظلم واقع شدن مردم بی گناه فلسطین بوده و آزادی قدس شریف آرزوی هر فلسطینی و هر مسلمان است.
امام خمینی(ره)در 16مرداد1358در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راب ه عنوان روزجهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
/6002/7159
خبرنگار:ایمان صادقی حسنوند**انتشاردهنده:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.