محمدرضاسنگبری سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شوشتر شامگاه روزچهارشنبه در حاشیه استقبال از این مدال آوران به خبرنگار ایرنا گفت: هشت رزمی کار از شهرستان شوشتر به همراه دو مربی در قالب اردوی تیم ملی به این مسابقات اعزام شدند که موفق به کسب سه مدال طلا،یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند.
وی افزود: نوید رشیدی و محمدرضا بهادران هر کدام با 2 مدال طلا، سید امیرموسوی یک مدال طلا،سید مجیدموسوی یک نقره و یک برنز،مهدی کاظمی یک نقره،علی عطارزاده یک برنز،شکیبا افشاری مقدم و رقیه تقی پور هر کدام یک مدال برنز را کسب کردند.
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شوشتر ادامه: سه نفر از این رزمی کاران ;i موفق به کسب مدال طلا شده بودند به تیم ملی کیک بوکسینگ کشور در آمدند.
وی داد: همچنین محمد رضا بهادران به عنوان فنی ترین رزمی کار جهان در این مسابقات شناخته شد.
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شوشتر افزود: رزمی کاران شوشتر قریب به 50درصد قهرمانان رزمی کارکیک بوکسیگ استان خوزستان را شامل می شوند.
وی در پایان از زحمات آقایان ولی مراد و علی مرداد حسینی مربیان زحمکتش این مدال آوران و حمایت سهراب گیلانی نماینده شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.
مدال آوران مسابقات جهانی کیک بوکسینگ بعد از قرار گرفتن در میان استقبال باشکوه مردم به گلزار شهدای مدافعان حرم رفتند و با شهدای مدافع حرم تجدید بیعت کردند.
مسابقات جهانی کیک بوکسینگ 2017آلمان باحضور یک هزار و 600 شرکت کننده از 17 کشور جهان خرداد ماه امسال امسال برگزار شد.
7159/6064
خبرنگار:ایمان صادقی حسنوند** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.