مهدی همتی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع مدال های کسب شده تکواندو کاران استان در سال گذشته، 34 مدال در رقابت های کشوری و 2 مدال نیز از مسابقات جهانی بدست آمد.
وی افزود: تکواندو کاران کرمانشاهی در سال 94 نیز موفق به کسب 19 مدال شدند که 9 مدال آن در مسابقات جهانی، 9 مدال در مسابقات کشوری و یک مدال در مسابقات آسیایی شدند.
همتی گفت: با مقایسه مدال های کسب شده در 2 بخش جهانی و کشوری، شاهد کاهش حدود 80 درصدی کسب مدال های جهانی در سال 95 نسبت به سال 94 و افزایش 280 درصدی کسب مدال های کشوری بودیم.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه یادآوری کرد: در رتبه بندی بین هیات های ورزشی نیز هیات تکواندو رتبه ششم براساس مدال های جهانی و رتبه نهم در کسب مدال های کشوری از بین 46 هیات ورزشی استان بدست آورده است.
وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته 15 نفر- بار تکواندوکاران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی در رده های سنی مختلف و در هر 2 بخش آقایان و بانوان دعوت شده اند، گفت: پنج نفر- بار از این دعوت شدن ها منجر به عضویت در تیم ملی شده است.
همتی همچنبن با اشاره به فعالیت بیش از 10 هزار تکواندو کار در استان کرمانشاه، یادآوری کرد: 6 هزار و 528 ورزشکار از این تعداد بیمه شده هستند که در مقایسه با سال 94 که پنج هزار و 958 بیمه شده داشتیم حدود 9.5 درصد رشد نشان می دهد.
وی در پایان اظهار کرد: هیات تکواندو در بین هیات های ورزشی استان به لحاظ ورزشکار بیمه شده رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.