مهران خوشبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:طرح اکرام ویژه خانواده های فوت سرپرست و طرح محسنین ویژه خانواده های طلاق و خانواده هایی که سرپرست آنها به بیماری صعب العلاج مبتلا هستند از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دست اجراست.
وی افزود:در قالب طرح اکرام و حمایت از کودکان فوت سرپرست در دزفول در حال حاضر یکهزار و 800 نفر حامی 850 یتیم هستند که بصورت ماهیان کمک های مالی و معنوی خود را شامل حال این کودکان می کنند.
وی با اشاره به اینکه در برخی موارد هر کودک تحت پوشش چند حامی قرار می گیرد گفت:در طرح محسنین نیز حدود 360 نفر حامی 150 کودک هستند با این وجود هنوز حدود 650 کودک در طرح محسنین و 350 کودک در طرح اکرام در دزفول نیازمند حامی هستند که مردم نیکوکار دزفول می توانند از آنها حمایت کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول ادامه داد:حمایت هایی که از این کودکان می شود هزینه تحصیل ،معاش و بیماری های آنها خواهد شد .
وی حداقل کمک دریافتی نیکوکاران برای حمایت از کودکان نیازمند را ماهیانه 500 هزار ریال دانست و گفت:اگر حامی مایل باشد می تواند مبالغ بیشتری نیز به کودکان نیازمند کمک کند.
بیش از 2 هزار کودک نیازمند در شهرستان دزفول وجود دارد که یکهزار نفر آنها از وجود حامی مالی و معنوی بهره مند هستند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.