ابوذر اکبری نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی 19 فرردین ماه امسال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با امام رضا(ع)، شناخت هر چه بیشتر ایشان از طریق آثار و کتاب های منتشر شده، ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده ها با سبک و شیوه زندگی رضوی منتشر شده است.
وی افزود: برای برگزاری این جشنواره 6 عنوان کتاب برای گروه های سنی مختلف انتخاب و معرفی شده تا افراد بتوانند با توجه به سن و توانمندی خود در این جشنواره شرکت کنند.
رئیس کتابخانه های عمومی گتوند یادآور شد: یکی از ویژگی های جشنواره کتابخوانی، امکان شرکت به صورت خانوادگی است که علاقه مندان ضمن اینکه می توانند بر اساس شرایط سنی به صورت انفرادی در مسابقه شرکت کنند.
اکبری نیا خاطر نشان کرد:علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا یکم تیرماه فرصت دارند و یکی از ویژگی های بسیار خوب این جشنواره درسال جاری، شرکت بصورت اینترنتی در این جشنواره است که باتوجه به گرمای شدید هوا و ماه مبارک رمضان ،علاقه مندان میتوانند از طریق اینترنت وبوسیله ی سایت www.khozestanpl.ir در این مسابقه شرکت کنند.
هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) به طور همزمان در سراسر کشور مرداد ماه همزمان با دهه کرامت برگزار می شود و به 313 نفر جایزه یک میلیون ریالی و هشت جایزه ویژه نیز به هشت خانواده برتر اهدا خواهد شد.
شهرستان گتوند با 74هزارنفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/6037
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشاردهنده:محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@
کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@ برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.