رضا پورآئین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در فروردین ماه و اردیبهشت ماه 341 مورد بازرسی از نانوایی های سطح شهرستان دزفول انجام شد که 167 مورد مربوط به فروردین ماه و 174 مورد مربوط به اردیبهشت ماه می باشد.
وی اظهار کرد:در بازرسی مرکز بهداشت دزفول از واحدهای نانوایی در 2 ماه نخست امسال ،یک واحد نانوایی بعلت رعایت نکردن بهداشت تعطیل شد.
پور آئین گفت:در این مدت 114 مورد نمونه برداری انجام شد که 63 مورد از نان،27 مورد از آرد و 24 مورد از خمیر نمونه برداری صورت گرفت و سه مورد استفاده از جوش شیرین در نان تایید شد .
رئیس مرکز بهداشت دزفول اضافه کرد:سهمیه آرد این واحدهای نانوایی متخلف به علت استفاده از جوش شیرین قطع شد و یک واحد نیز به علت رعایت نکردن بهداشت تعطیل شد.
وی افزود:همچنین سه مورد اخطاریه رفع نواقص بهداشتی نیز به نانوایی ها داده شد که در صورتی که نتوانند در مدت مشخص شده نواقص بهداشتی خود را برطرف کنند مجبور خواهیم شدیم این واحدها را نیز تعطیل کنیم.
پورآئین در خصوص استفاده از جوش شیرین در کباب نیز گفت:با توجه به ممنوعیت استفاده از جوش شیرین در کباب بازرسی هایی از کبابی های سطح شهر صورت گرفته که هنوز نتایج آزمایشات انجام شده اعلام نشده است.
170 واحد نانوایی در دزفول وجود دارد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.