رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش که مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت متن نمایش 'دیار فراموش شده ' به نویسندگی هومن روح تافی و کارگردانی فتح اله گندمی از گروه نمایش قاب کوچک در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول خوانده شد.
نادر سعادتی فرد نمایشنامه خوانی را از پیش نیازهای آمادگی برای اجرای یک نمایش دانست و افزود:امروز نمایشنامه خوانی با اندکی تفاوت در رویدادهای مختلف هنری به خصوص تئاتر حرف برای گفتن دارد.
وی برگزاری کارگاه نمایشگاه خوانی را یکی از مناسبت های چهارم خرداد - روز دزفول عنوان کرد و گفت:این همایش دومین همایش نمایشنامه خوانی است که با حضور هشت گروه نمایشی در این شهرستان برگزار شد.
سعادتی فرد اظهار داشت:با توجه به استقبال گروه های نمایشی و هنرمندان هنر تئاتر از این همایش تلاش می کنیم تا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان سال آینده این همایش به صورت استانی برگزار شود.
آیین اختتامیه دومین همایش نمایشنامه خوانی ساعت22 شنبه شب ششم خرداد در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار شد.
به مناسبت چهارم خرداد - روز مقاومت و پایداری - روز دزفول بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی ، هنری و ورزشی در شهرهای تهران ، مشهد ، قم ، اهواز و دزفول برگزار شد.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.