به گزارش ایرنا این همایش سه شنبه شب با حضور بیش از 150 شاعر و علاقه مند در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار شد.
نادر سعادتی فرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در این همایش در سخنانی گفت: این برنامه دومین همایش شعر گویشی محلی است که به مناسبت گرامیداشت روز مقاومت و پایداری دزفول با همکاری انجمن شعر برگزار شد.
وی افزود : با توجه به استقبال از این همایش تلاش بر این است با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان سال آینده این همایش به صورت منطقه ای برگزار شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا از مهمترین بخش های این همایش، رونمایی از کتاب 'سوسن های سربه زیر 'بود که به کوشش حبیب شوکتی نیا به زیور طبع آراسته شده است.
این کتاب مجموعه ای از داستانهای دفاع مقدس است که به همت 17 نویسنده دزفولی نوشته شده است.
در پایان از شاعرانی که در این همایش به شعرخوانی پرداختند و همچنین نویسندگان داستانهای کتاب گسوسن های سر به زیر' با اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی شد.
به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی ، هنری ، ورزشی و همایش با محوز اییستادگی مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس در دزفول و شهرهای تهران ، مشهد ، قم و اهواز پیش بینی شده است.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.