به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز نبی اله خون میرزائی گفت: با توجه به اینکه هیات نظارت درحال تطبیق و انجام بررسی های لازم است، علیرغم اعلام قبلی، نتایج امروز پنجشنبه چهارم خرداد ماه منتشر می شود.
وی افزود:پس از تایید آمار بوسیله هیات نظارت نتایج امروز پنجشنبه اعلام همگانی خواهد شد و پس از آن،اعتراضات داوطلبین دریافت و بررسی خواهد شد.
وی با بیان اینکه حق اعتراض همچنان محفوظ است افزود: داوطلبان انتخابات شورا پس از اعلام نتایج به مدت 2 روز مهلت دارند که اعتراضات خود را به آرا انتخابات به هیات نظارت شهرستان تسلیم کنند.
خون میرزائی با بیان اینکه کار بازشماری و تطبیق با دقت تمام ادامه داردافزود:درحال حاضر در یک سایت مجموعه دستگاه ها با حضور هیات های اجرایی،نظارت،بازرسی و هیات عالی نظارت انتخابات شوراها،زیر نظر دوربین های مدار بسته در حال بازشماری وتطبیق هستند و قطعا آراء قطعی وصحیح به اطلاع مردم و داوطلبان خواهد رسید.
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در پایان افزود:لازم می دانم ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و پشتیبانان اجرای انتخابات؛ به صورت ویژه از مردم شریف و داوطلبین ارجمند و گرانمایه ی اهوازی که اعتمادشان به هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات را تداوم و افزایش دادند و اجازه دادند در فضایی مناسب، ارزیابی و بررسی دقیق تری روی صندوق ها بعمل آوریم قدردانی می کنم.
6064
دریافت کننده و انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.