به گزارش ایرنا یکی از رای دهندگان در شعبه مسجد جواد الائمه در خصوص علت حضور خود در انتخابات به خبرنگار ایرنا گفت: با شرکت در انتخابات، آینده کشور خود را رقم می زنم و در سرنوشت کشور سهیم می شوم.
سمیه نبوی ادامه داد: انتظارم از دولت آینده این است که حرف های آنها وعده و وعید نباشد وزمانی که سرکار آمدند به یاد داشته باشند که با رای و خواست مردم بر سر کار امده اند.
وی در خصوص آثار بین المللی حضور پرشور مردم دراین عرصه گفت: کشورهای بیگانه با حضور پرشور مردم در انتخابات به این نتیجه می رسند که مردم نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند و مردم به اصل نظام جمهوری اسلامی رای می دهند.
نبوی بیان کرد: مناظره ها بین نامزدهای ریاست جمهوری تا حدی در انتخاب من موثر بوده است ولی باید نتیجه شعارهای انتخاباتی نامزدها را در عمل ببینیم.
یکی دیگر از شرکت کنندگان در انتخابات اظهار کرد: دوست دارم کسی که واقعا حقش است سرکار بیاید و به درد دل مردم برسد و گرانی ها وسختی ها برطرف شود.
وی که اسمش را ذکر نکرد گفت: فرد مورد نظر را بر اساس تشخیص خودم انتخاب کردم و مناظره ها نقش موثری در تصمیم گیری های فرد مورد نظر من داشته است.
آسیه شمشیری یکی دیگر از رای دهندگان نیز اظهار کرد: برای عشق به رهبر و وطنم در انتخابات شرکت می کنم و انتظار دارم دولت خوبی بر سرکار بیاید که برای جوانان کار کند .
مهین افضلان به عنوان دیگر شرکت کننده در انتخابات گفت: در همه جای دنیا افرادی که به سرنوشت خود اهمیت می دهند باید در مسائل سیاسی و اجتماعی دخیل باشند و یک نوع مسئولیت اجتماعی است.
وی افزود: هیچ کاندیدایی حرف و برنامه ای برای افراد نیازمند وقشرهای خاص به خصوص معلولین و نیازمندان ندارد.
یکی دیگر از افراد رای دهنده در انتخابات گفت: به عنوان یک ایرانی وظیفه دارم در انتخابات شرکت کنم و در سرنوشت کشور سهیم باشم.
وی که نخواست نامش ذکر شود ادامه داد: دولت آینده باید به وعده های خود عمل کند چون نسبت به ملت و جامعه وظیفه دارد.
وی بیان کرد: امیدوارم افراد زیادی که برای شورای شهر نامزد شده اند بتوانند به نیازهای مردم پاسخگو باشند و افراد مومن و متدین سرکار آمده و مشکلات جامعه را حل کنند.
از مجموع جمعیت چهار میلیون و 710 هزار و 509 نفری خوزستان ، حدود سه میلیون و 220 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
بر اساس اعلام اداره کل ثبت احوال خوزستان، در این انتخابات 76 هزار رای اولی شرکت می کنند.
بیش از 60 هزار نفر، روند اجرای انتخابات را برعهده دارند و برای این انتخابات سه هزار و 720 شعبه اخذ رای در خوزستان پیش بینی شده است که حدود 2هزار و 800 شعبه ثابت و حدود 900 شعبه نیز سیار هستند.
3004/6002
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.