به گزارش ایرنا برات قبادیان شامگاه دوشنبه در همایش هواداران حجت الاسلام حسن روحانی در چهار راه امام خمینی (ره) آبادان، افزود:ملت ایران دیگر نمی خواهد به گذشته بازگردد و در این انتخابات باید نشان داد که آرای شهروندان معطوف به روحانی و طیف اصلاحات است.
وی اظهار داشت:در انتخابات ریاست جمهوری رقابت بین دو شخص نیست، بلکه بین دو تفکر است، یک سو تفکری قرار گرفته است که شاهد بودیم در اثر مدیریت غلط کشور را دچار بحران کرد و نومیدی را به مردم تزریق کرد و سوی دیگر تفکری است که طی چهار سال گذشته، کشور را به ثبات و آرامش رساند.
این فعال سیاسی گفت:تفکر مقابل سعی دارد باز هم با همان روش گذشته خود را به کشور تحمیل کند و با عوامفریبی و طرح شعارهای بی پایه نظیر افزایش یارانه، آرای مردم را به خود جلب کند.
قبادیان تصریح کرد:در دولت های نهم و دهم شاهد بودیم که روابط خارجی ما به بن بست رسید و تحریم ها اقتصاد کشور را فلج کرد، جنگ در اثر قطع نامه های پیاپی برکشور ما سایه انداخته بود و در سیاست داخلی نیز کشور دچار تنش شده بود.
وی تصریح کرد:این نحوه مدیریت آقایان دولت قبل است، اما انتخابات سرنوشت ساز امروز برای ما مهم است چرا که باید انتخاب کنیم که به گذشته بازگردیم یا ادامه راهی را که آمده ایم طی کنیم.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری صنعت معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنانش، تداوم حرکت رو به جلوی کشور را در گرو ادامه دولت و رای حداکثری مردم توصیف کردند و گفت: پیشرفت و برطرف شدن مشکلات بستگی به این دارد که ما کدام تفکر را برای تصمیم گیری در سرنوشت خویش انتخاب کنیم و عنان را به دست کدام سو بسپاریم.
قبادیان از استان خوزستان به عنوان مهم ترین استان کشور یاد کرد و اظهار داشت:همیشه اوضاع خوزستان را رصد می کنیم و یقین داریم با استمرار دولت تدبیر و امید مشکلات این استان رفع می شود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد:مردم خطه خوزستان با اطمینان خاطر در انتخابات شرکت کنند و با رای به دکتر روحانی به رقیب نشان دهند مرعوب عوامفریبی و وعده های توخالی نمی شوند.
وی تصریح کرد:مردم ما فراموش نکرده اند که در دولت نهم و دهم تورم و گرانی چه فشاری به طبقات کم درآمد جامعه وارد کرد، مدیریت اقتصادی در کشور از هم گسیخته بود و امنیت سرمایه گذاری به واسطه ماجراجویی های بی حاصل از بین رفته بود اما شان و کرامت واقعی را دولت یازدهم با حل و فصل مناقشه هسته ای به مردم بازگرداند، تورم را کنترل کرد و قیمت ها دیگر لحظه ای تغییر نکردند، بلکه آرامش اقتصادی حاکم شد.
به گزارش ایرنا این همایش با حضور حامیان و هواداران حسن روحانی در ستاد دانشگاهیان وی در آبادان برگزار شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7104/6125خبرنگار: مسعود گادار**تنظیم:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.