به گزارش ایرنا وی شنبه در دیدار با برخی مردم اهواز در مسجد ارشاد این شهر بیان کرد: هر چند برجام در اجرا به نفع ملت نبود و در اجرا خیری از آن ندیدیم که به نفع ملت باشد چرا که با وجود برجام تحریم ها برداشته نشده است بلکه تعلیق شده اند.
وی با اشاره به اینکه فروش بیشتر نفت هنر نیست افزود: ورود کالای بی رویه باعث شکست تولید کنندگان داخلی شده است که این در اثر ارتباطات خارجی به وجود آمده است.
میرسلیم بیان کرد: در دوران جنگ با سختی زیاد مقاومت کردیم و پیروز شدیم به همین دلیل باید اتکا واعتقاد به خود داشته باشیم اما در عین حال مغرور نباشیم و از علم دیگران برای موفقیت کشور استفاده کنیم.
این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری دوره دوازدهم افزود: با فروش نفت و ورود کالا نمی توان گفت خوشبختیم و از این راه مشکلات حل نمی شود.
وی در ادامه بیان کرد: ایرانیانی که کوشش های امام را دیده اند و انقلاب کرده اند هیچ گاه سرسپردگی در برابر دشمن را قبول نمی کنند.
میرسلیم افزود: دولت نباید با رهبری زاویه داشته باشد و نبابد تعبیر شود که رهبر و دولت با هم همسو نیستند در چنین شرایطی مشکلات حل نمی شود.
وی گفت: به اندازه پرداخت دو ماه پول یارانه به مردم، گاز در مشعل های نفت در خوزستان در حال سوختن است در حالی که می توان این گازها را به گاز ترش تبدیل کرد و از گاز ترش برق تولید کرد.
میرسلیم با اشاره به اینکه قدر مردم خوزستان، کشاورزی، آب و منابع خوزستان را ندانسته اند گفت: مشکل ریزگردها را می توان با مذاکره با کشورهای همسایه برطرف کرد.
میرسلیم عنوان کرد: باید دولتی را انتخاب کنیم که پرچم داری مقام معظم رهبری راقبول داشته باشد.
وی گفت: براساس منویات رهبری دنبال حل مشکلات استان باشیم هر چند این خانه از پایه ویران است اما باید آن را آباد کرد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید دولتی بر سر کار آید که به ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد و افرادی در دولت باشند که خالصانه برای مردم کار کنند.
وی با بیان اینکه دولتی باید بر سر کار آید که به مردم و انقلاب ایمان داشته باشد گفت: برخی دوست ندارند که مستضعفان پیشرفت کنند.
میرسلیم عنوان کرد: مردم در مراجعه به من اعلام کردند که این دولت چه دردی از مردم درمان کرده و مشکلات به قوت خود باقی هستند.
وی افزود: برای انتخاب رئیس جمهوری باید تشخیص داد که چه کسی حرف و عملش یکی است.
میرسلیم امروز شنبه با سفر به اهواز از گلزار شهدا ومنطقه کوی رمضان اهواز بازدید کرد وبا دو خانواده شهید مدافع حرم در اهواز دیدار کرد.
7158/6064
خبرنگار: زینب فرحانی** انتشار دهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.