به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در حاشیه افتتاح قطعه سوم محور اهواز- رامشیر حدفاصل سه راهی کوپال به سه راهی امیدیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محور اهواز - رامشیر یکی از پرترافیک ترین و حادثه خیز ترین جاده های استان است اما تبدیل آن به آزادراه بار ترافیکی آن را کاهش داد اما با این وجود توسعه آن یکی از ضرورت ها بود.
وی افزود: در این مسیر روستاهای پرجمعیتی واقع شده و در کنار آن نیز وجود جاه های نفتی ، بر بار ترافیکی آن می افزاید اما تکمیل این 28 کیلومتر یکی از اقدامات موثر ئر کاهش ترافیک و تلفات جاده ای است.
وی ادامه داد: این پروژه به هیچ عنوان نباید متوقف شود چرا که این مسیر باید تا ماهشهر ادامه پیدا کند و نیاز است که عملیات اجرایی محور دوم آن نیز به سرعت آغاز شود.
وی ادامه داد: پیمانکار مربوطه تاکنون باوجود مشکلات منابع و تامین اعتبار بهو بی در این سال ها ما را همراهی کرده است و در صورت امکان محور دوم نیز به همین پیمانکار داده شود.
استاندار خوزستان گفت: تاکنون حدود 150 کیلومتر آسفالت در روستاهای اطراف این شهرستان انجام شده و امید است باتوجه به بهبود وضعیت اعتباری استان بتوانیم خدمات اجتماعی بیشتری را به مردم منطقه بدهیم.
وی گفت: اگر این پروژه ها به خوبی پیش برود ظرف چند سال می توانیم مسیر اهواز تا ماهشهر را به بزرگراه تبدیل کنیم و دغدغه های مردم را کاهش دهیم.
وی تصریح کرد: اکنون نیاز ضروری استان این است که امنیت تردد را جاده ها افزایش دهیم چرا که از نظر جائه های استاندارد رتبه ششم کشور را در اهتیار داریم که شایسته خوزستان نیست.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضا خبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.