صادق جعفری چگنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در موعد قانونی تبلیغات تعیین شده ، داوطلبان باید طبق مقررات مربوطه عمل کنند و هر کس خط قرمزهای قانونی را رعایت نکند با وی برخورد می شود.
وی اظهار کرد: مجموعه مجریان انتخابات اعم از هیات های اجرایی و نظارت روند تبلیغات را رصد می کنند و داوطلبان نیز با حفظ موارد قانونی به حفظ امنیت انتخابات کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه به برخی داوطلبان برای رعایت موارد قانونی تذکرهای لازم داده شده بیان کرد:یکی از مشکلات موجود استفاده ناصحیح از فضای مجازی است که انتظار می رود با استفاده صحیح از این فضا ، بستر مشارکت حداکثری مردم فراهم گردد.
جعفری چگنی افزود:ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در شهرستان اندیمشک با فعالیت اعضای محترم شورای تامین راه اندازی شده و تا پایان انتخابات فعال است.
وی در بخش دیگری با انتقاد از تصاویر برخی بانوان کاندید انتخابات شوراهای اسلامی گفت:حفظ حجاب اسلامی در بحث تبلیغات انتخاباتی برای بانوان ضرورت دارد.
وی تاکید کرد:نباید برای کسب رای شئونات اسلامی زیر سئوال برده شود و همه باید خود را ملزم به حفظ راه و هدف شهدای والامقام کنند.
دادستان اندیمشک با تشریح مواد قانونی افزود:امروز تمام دشمنان هدف خود را کمرنگ کردن مشارکت مردم در پای صندوق ها قرار داده لذا همه باید با همدلی برای ناکامی دشمن تلاش کنیم.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.