در آئین رونمایی از تازه های نشر شاسوسا، از دو مجموعه جدید شعر ذوالفقار شریعت با حضور مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به نمایشگاه کتاب، در این آئین که عصر امروز پنجشنبه در سرای اهل قلم - کتاب نمای 2 نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار گردید، از تازه های نشر شاسوسا با حضور جمعی از مدیران این انتشارات، مشاور فرهنگی وزیر ارشاد و همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان رونمایی شد.

همایون امیرزاده در این آیین که سومین جایزه ادبی هنری سیلک بود، ضمن قدردانی از دست اندرکاران این مراسم، خواهان ارتقای سطح کیفی و کمی آن در سال های آتی شد.

امیر عباس مهندس، شاعر، نویسنده و منتقد ادبی با خواندن بخشی از کتاب «دلم می خواهد برگردم»، اثر ذوالفقار شریعت شاعر خوزستانی حاضر در این مراسم، گفت: این مجموعه شعر، یکی از کارهای موفق این شاعر خوزستانی است که تا کنون سه مجموعه اشعار وی را منتشر نموده ایم.

در پایان این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات دکتر منیر عسکرنژاد مدیر نشر شاسوسا، از دو مجموعه شعر جدید ذوالفقار شریعت به نام های: «دلم می خواهد برگردم» و «از رطوبت جنوب تا خلیج چشمانت»، رونمایی و نُسُخی از آن به مشاور فرهنگی وزیر ارشاد و علاقمندان حاضر، اهداء گردید.

ذوالفقار شریعتذوالفقار شریعتذوالفقار شریعتذوالفقار شریعتذوالفقار شریعتذوالفقار شریعت

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.