به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول در آئین افتتاح این پایگاه سلامت گفت:این مجمع در طول پنج سال فعالیت با کمک خیرین توانسته است تاکنون 6 پایگاه سلامت و سه خانه بهداشت روستایی را ساخته و به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا کرده است.
علیرضا مجدی نسب افزود:احداث 2 پایگاه اورژانس جاده ای و تامین پنج دستگاه دیالیز ، کمک به راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان کارون گتوند و جمع آوری 12 میلیارد ریال کمک های نقدی از دیگر فعالیت های مجمع خیرین سلامت دزفول می باشد.
وی همچنین مهمترین برنامه های این مجمع در سال 96 را ساخت چهار پایگاه سلامت شهری و 2 اورژانس جاده ای عنوان کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در سخنانی با تجلیل از خیرین حوزه سلامت این شهرستان به ویژه خانواده شادروان حاج حسین حکمت به خاطر ساخت این پایگاه سلامت گفت:خیرین حوزه سلامت تاکنون کمک های بسیار ارزشمندی به حوزه بهداشت و درمان در شمال استان خوزستان داشته اند.
یوسف پریدار افزود:با وجود خدمات و تلاش های بسیار خوب صورت گرفته از سوی مجمع خیرین سلامت دزفول ، همچنان برای رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی در این شهرستان نیاز به مساعدت و کمک خیرین می باشد.
پایگاه سلامت شادوران حاج حسین حکمت که پارسال با حضور این مرحوم کلنگ زنی شد با صرف هفت میلیارد ریال در زمینی به مساحت 700 متر مربع ساخته شده است.
در این آئین از خانواده حکمت به پاس ساخت این پایگاه سلامت تجلیل شد.
مجموع کمک های خیرین سلامت دزفول در سال 95 افزون بر32 میلیارد ریال می باشد.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.