به گزارش خبرنگار ایرنا رحمان عمادی روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ طوایف و عشایر در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای مازو از توابع بخش الوار گرمسیری با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود:در طول دوران انقلاب اسلامی طوایف و عشایر نقش محوری در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایفا کرده اند.
وی اظهار کرد:ایران اسلامی در قیاس با سایر کشورها به دلیل برخورداری از سران عشایر و طوایف آگاه از انسجام مردمی بسیار خوبی برخوردار است که این وحدت تهدیدها و تحریم های دشمنان را به فرصتی برای مقابله با دشمنان مبدل کرده است.
وی بیان کرد:امروز ابزار قدرتمند رسانه ای دشمن برای ضربه به اسلام و کشورهای مسلمان با تلاش مضاعف در حال فعالیت هستند و تنها مانع بزرگ آنها وحدت و همبستگی میان تمام اقوام و طوایف است.
بخشدار بخش الوار گرمسیری هم با اشاره به اهمیت آگاهی طوایف و عشایر در خنثی کردن توطئه های بدخواهان نظام اسلامی گفت: دشمنان و بدخواهان انقلاب در طول سالهای گذشته تلاش گسترده ای برای ضربه به نظام انجام دادند اما با همت و ولایتمداری مردم و طوایف توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.
عباس پاپی افزود:انتخابات یکی از مهمترین آزمون های سرنوشت ساز و دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است که ملت با حضور پررنگ خود در صحنه انتخابات ،سرنوشت خود را تعیین می کنند.
حجت الاسلام محمدجواد حسینی منش امام جمعه بخش الوار نیز در سخنانی بر ضرورت حفظ وحدت و نقش سران طوایف در برقراری امنیت پایدار و پیروی از اهداف نظام اسلامی تاکید کرد.
مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک هم بر لزوم برگزاری این چنین نشست هایی ک موجب صمیمیت و اخوت بیشتر بین مردم و مسولین می شود تاکید کرد.
در این همایش سران طوایف نظرات و پیشنهادات خود را در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مطرح کردند.
بخش الوار گرمسیری اندیمشک بیش از 25 هزار نفر جمعیت داشته و دهها طایفه از اقوام مختلف لر و بختیاری در آن سکونت دارند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان- انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.