به گزارش ایرنا جواد امام شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح ستاد مرکزی روحانی در شهرستان کارون در استان خوزستان توضیح داد: شعارهایی که امروز توسط برخی کاندیداها انتخابات ریاست جمهوری داده می‌شود، بیشتر مبتنی بر نیازهای مادی انسان‌ها است در حالی که امروزه کرامت انسانی برای مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: حضور همه ما در این انتخابات تعیین کننده و بر سرنوشت کشورو خودمان تاثیرگذار است و این دوره از انتخابات بر سرنوشت نسل آینده و حتی بر منطقه و تعامل با جهان نیز می‌تواند اثرگذار باشد.
وی افزود: در مناظرات و تحرکات انتخاباتی شاهد شعارهایی هستیم که این شعارها را قبلا کسانی دیگر هم داده‌ و مردم آن ها را شنیده‌اند.
وی اظهار کرد: برخی کاندیداها امروز شعار می‌دهند که جان خود را کف دستشان قرار داده‌اند و در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، غافل از این که این کار وظیفه ما بوده و ما نمی‌توانیم به خاطر حضورمان در هشت سال دفاع مقدس، طلبکار باشیم.
وی با تاکید بر این که همه کسانی که در خوزستان جنگیدند نمی‌توانند بر خوزستان منتی داشته باشند زیرا از خودشان دفاع کرده‌اند، توضیح داد: قطعا هر کشوری و هر منطقه ای مورد تعرض قرار بگیرد همگان بنا بر وظیفه از کشورشان دفاع می کنند.
وی ادامه داد: یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، امروز پس از 12سال حضور در شهرداری تهران و پیش از آن نیز در نیروی انتظامی چه عملکردی داشته؟ درآمدهایی که از محل توسعه تهران صورت گرفته کجا رفته ؟ پایتخت به صورت رسمی 20 هزار میلیارد تومان بدهکار است و تا هشت سال آینده تراکم آن پیش فروش شده است.
مدیرعامل سابق بنیاد باران تاکید کرد: این نامزد دراین دوره، چهره واقعی خودش را نشان داد و از هیچ اقدامی برای تخریب دولت فروگذاری نکرد.
وی گفت: جمعیتی هم که به نام جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) آمده است باید از هویت واقعی نیروهای انقلاب حفاظت کند نه اینکه نیروهای انقلاب را تخریب کند.
این فعال سیاسی تصریح کرد: دولت قبلی با 700 میلیارد دلار در آمد روی کار آمد و معلوم نشد این درآمد را چه کار کردند؛ حتی نتوانستند فقر را از بین ببرند و آیا با یارانه 45 هزار تومانی مشکل معیشت مردم را از بین بردند.
وی اضافه کرد: برخی با شعار تثبیت قیمت در مجلس هفتم وارد شدند اما بنزین 80 تومان را گرفتند و بنزین 800 تومان تحویل دادند، دلار هزار تومان گرفتند و دلار سه هزار تومان تحویل دادند.
/1860/7164/6064
خبرنگار: عاطفه جوادی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.