به گزارش ایرنا، روز دوشنبه علی بدر در نشست خبری قبل از دیدار دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات اظهار کرد: فرقی نمی کند که در چه جایگاهی از جدول قرار داریم، تلاش برای پیروزی مهمترین هدف ما در این دیدار است.
مهاجم تیم الجزیره امارات با اشاره به این که با انگیزه کامل وارد میدان می شویم و بهترین بازی خود را به نمایش می گذاریم افزود: بازی فردا از آن جهت مهم است که جوانان تیم فرصت به میدان رفتن پیدا خواهند کرد و با تمام وجود بازی می کنند.
وی با اشاره به اینکه این نخستین حضورش در لیگ قهرمانان آسیاست ،افزود: این بازی شانسی برای حضور جوانان تیم است که باعث بالا رفتن تجربه آن ها خواهد شد.
بدر عنوان کرد: با توجه به این شانس حضور به مرحله بعد را نداریم قطعا با آن امشب بیشتر و استرس کمتر نسبت به حریف وارد میدان می شویم و سعی می کنیم با دست پر به امارات برگردیم.
وی در پایان گفت : استقلال خوزستان تیم بسیار خوب و یکدستی است که به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می کنند. فکر می کنم مهاجم خارجی این تیم از بهترین بازیکنان حریف به شمار رود.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات در هفته ششم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 7 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.
تیم الجزیره امارات نیز با تنها یک امتیاز قعرنشین گروه است.
6002 خبرنگار :پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.