به گزارش ایرنا حمید کهرام دوشنبه در نشست خبری ستاد روحانی با حضور اصحاب رسانه در اهواز اظهار کرد:یکی از بزرگترین مزیت های جریان اصلاح طلبی و اعتدالی این است که به اشتباهات گذشته خود اقرار و در آن تجدید نظر می کند برای همین انتظار داریم اگر در مواردی اصولگرایان احساس می کنند اشتباه کرده اند به صراحت آن را اعلام کنند
وی با اشاره به مانع تراشی ها وسنگ اندازی های این جریانات اصولگرا در قبال برجام ادامه داد : الان برخی از همان‌ها برجام را قبول دارند، پس بهتر است بیایند و اعلام کنند در این چهار سال دیدگاه اشتباهی درقبال برجام داشته اند.
وی بیان کرد: روحانی با تحقق برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد در واقع می توان برجام را با همه خوبی ها و کاستی ها بزرگترین دستاورد دولت روحانی دانست که موجب بازگشت ایران به جامعه شد حال آنکه مخالفان دولت نمی خواستند ثبات ایجاد شود و برای باقی ماندن فضای التهاب در کشور اصرارداشتند.
رییس ستاد روحانی در خوزستان افزود: در دوره هشت ساله خاتمی و دور چهار ساله روحانی نشان دادیم که همه چیز را با تعامل می‌توانیم به نتیجه برسانیم چراکه ما دولت گفت و گو هستیم و با گفت وگو همه اختلافات بین المللی را حل کردیم و امیدواریم بتوانیم اختلافات داخلی را هم به همین روش حل کنیم .

***تعامل با اصولگرایان از برنامه‌های جدی روحانی در چهار سال آینده
وی یکی از برنامه های جدی روحانی در چهار ساله دوم تعامل و گفت و گو با جریانات اصولگرایی خواند و گفت: معتقدیم همانطور که با آمریکا، فرانسه و کشورهایی که در جامعه بین‌المللی وارد گفت و گو شدیم با جریانات اصولگرایی هم میتوان به تعامل پرداخت به ویژه جریانات اصولگرایی که عقل و منطق بر رویکرد آن ها حاکم است.
رییس ستاد روحانی در خوزستان با تاکید بر این که جریانات اصولگرای معتدل هم وارد انتخابات شده اند تصریح کرد: کسانی چون ناطق نوری، لاریجانی و باهنر افرادی هستند که به جریان اصولگرای معتدل متعلق هستند که اکنون به میدان انتخابات آمده‌اند و حتی ستاد انتخاباتی در حمایت از آقای روخانی تشکیل داده اند.
وی ادامه داد: امیدواریم جریانات اصولگرایی مثل طیف هوادار ابراهیم رییسی نیز در چهار سال دوم وارد تعامل و مذاکره شوند چراکه با تعامل و گفت و گو می‌توانیم بسیاری از جریانات را به راهی که به نفع توسعه کشور است هدایت کنیم.
کهرام بیان کرد: در این انتخابات 2 جریان فکری خودشان را در معرض رای گیری برای مردم قرار داده‌ا‌ند که نشانه خوبی از مردم سالاری دینی است.
وی جریان اعتدالی را در امتداد جریان اصلاح طلبی خواند و گفت: در این دوره هر 2 جریان کاندیدای خود را معرفی کرده اند و مردم نیز از این جریان ها به اندازه کافی تجربه کسب کرده‌اند.
رییس ستاد روحانی در خوزستان با بیان این که الگوهای توسعه کشور را هر 2 جریان ارایه داده‌اند اظهار کرد: حرف اصلی دولت در زمینه توسعه پیگیری اقتصاد مقاومتی است اقتصادی که در سال جاری به عنوان افزایش تولید و اشتغال تعریف شد.
وی زیرساخت تولید و اشتغال را سرمایه گذاری دانست و یادآور شد: از قرن 19 و 20 در دنیا 2 مدل برای سرمایه گذاری به صورت کلی تعریف شده است که یک مدل آن کمونیستی است و در نیمه قرن 20 کشورهای کمونیستی با شکست رو به رو شدند.
کهرام اضافه کرد: الگوی دیگر سرمایه گذاری بخش خصوصی است، این مدل با روش های مختلفی انجام می شود و به 2 صورت سرمایه گذاری داخلی و سرمایه گذاری خارجی می‌تواند باشد.
وی تاکید کرد: حداقل فاکتور لازم برای جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی امنیت پایدار است چراکه سرمایه گذار زمانی سرمایه گذاری می‌کند که مطمئن باشد در آینده آن منطقه امن و پایدار است و از سرمایه آن می تواند بهره برداری کند.
رییس ستاد روحانی در خوزستان گفت: دولت روحانی در چهار سال اول در راستای ایجاد زیرساخت‌ها برای افزایش تولید و اشتغال کار کرد و کشور را در دنیا به گونه‌ای مطرح کرد که دنیا کشور ما را باور کند و سرمایه گذاران بزرگ چه در داخل و چه در خارج بدانند این کشور از امنیت پایدار برخوردار است.
کهرام ادامه داد: در دوره احمدی نژاد قطع‌نامه های مختلفی علیه ایران مصوب شد در حدی که ایران را به آستانه جنگ برد و همین خط به وسیله جریان اصولگرایی در این چهار ساله ادامه داشت اما روحانی توانست با همه این سنگ اندازی ها برجام را به سرانجام برساند و امنیت را برای کشور به ارمغان بیاورد تا سرمایه گذاری شود و اشتغال و تولیدی ایجاد شود.

***روحانی رای اول کشور و استان /انتخابات یک مرحله ای است
وی ادامه داد: با بررسی هایی که انجام دادیم مطمئنیم روحانی در کشور و خوزستان اول خواهد شد و تکلیف انتخابات در مرحله اول مشخص می شود .
رییس ستاد روحانی در خوزستان افزود: روحانی 50 درصد آرا را چه در شهر و روستا دارد و هر چه میزان رای را در شهرها افزایش دهیم رای روحانی افزایش می یابد.
وی با بیان این که در شهرهای بزرگ کشور حدود 17 میلیون رای، در شهرهای کوچک 17 میلیون و در روستاها 18 میلیون رای وجود دارد گفت: طبق پیش بینی هاو با توجه به انتخابات گدذشته می توان گفت میزان شرکت در شهرهای بزرگ 40 درصد ، در شهرهای متوسط و کوچک حدود 60 درصد و در روستاها حدود 90 درصد خواهد بود که با توجه به این موضوع و برآوردی که شده روحانی بیش از 50 درصد رای را در استان خوزستان و کشور دارا است.
رییس ستاد روحانی در خوزستان تاکید کرد: روحانی در برخی استان ها بیش از 50 درصد را یه خود اختصاص خواهد داد البته در برخی از استان ها کمی کمتر از 50 درصد است برای همین کاری که در ستادها اعلام شده این است که آرای روحانی را افزایش دهیم و بتوانیم کاری کنیم تا روحانی بتوانند با حدود 70 درصد رای مردم برای بار دوم انتخاب شود.

*** به هیچ وجه از امکانات دولتی استفاده نکردیم و نمی کنیم
وی بیان کرد: به هیچ وجه از امکانات دولتی استفاده نمیکنیم و همه کسانی که در ستادهای ما حکم دریافت کرده اند و فعالیت می کنند همه مرخصی گرفته اند.
وی افزود: همچنین بخشنامه ای صادر کرده ایم که حتی کسانی که مسئولیتی کوچک دارند به طور کامل مرخصی بگیرند و از وسایل عمومی مانند ماشین های دولتی استفاده نشود. این موضوع کاملا تحت کنترل ونظارت است و سیستم بازرسی آن را پیگیری میکند.
در پایان این نشست از سایت انتخاباتی روحانی در خوزستان رونمایی شد.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادی**تنظیم : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.